AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei! For en uke siden våknet jeg av at det svidde litt i underlivet, sånn som når man har urinveisinfeksjon, bare at det svir ved vaginaåpningen. Også føles det ofte som jeg må tisse, men så kommer det bare et par dråper.. Det har gjort det i en hel uke nå...i tillegg har det kommet ut litt blod. Bare to ganger, men likevel,,,,noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: a7b1e...03a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Klamydia, kanskje? Soppinfeksjon, eller noe annet.... Du burde i allefall oppsøke lege. God bedring! Anonymous poster hash: 78e57...e46
muttra Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 kan være en uvi, ta med urinprøve og gå til legen , kan også være annet men det får legen finne ut av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå