Gjest Kv84 Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er sliten ofte, og å gå tur gjør meg bare helt utslitt. Har ikke mange kilo å gå på. Jeg lurer på hva for trening som burde passe meg slik at jeg får mer energi og ikke bruker opp energi? Helst ikke treningssenter, da det er litt ubehagelig med så mange mennesker.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Svømming? Anonymous poster hash: 91b21...873
kråkefjas Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Jeg lurer på hva for trening som burde passe meg slik at jeg får mer energi og ikke bruker opp energi? Umulig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Kanskje du kunne prøve en dvd med yoga? Anonymous poster hash: c06c2...e9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå