Gå til innhold

Kjøpe blu-ray spiller. Er dette et bra valg?


Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe blu-ray spiller på mandag. Er LG Blu-ray-spiller BP125N et bra valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok hvis du skal bruke den som en ekstra spiller, men jeg ville ikke hatt den som hovedspiller i stua f.eks. Bruker litt tid på å laste inn filmer så synes jeg den også lager litt høy lyd.Jeg hadde nok gått opp i pris og fått bedre kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok hvis du skal bruke den som en ekstra spiller, men jeg ville ikke hatt den som hovedspiller i stua f.eks. Bruker litt tid på å laste inn filmer så synes jeg den også lager litt høy lyd.Jeg hadde nok gått opp i pris og fått bedre kvalitet

Ok. Er denne bedre kvalitet? Toshiba Smart Blu-ray-spiller BDX2400KE Endret av Pinnedyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok, men igjen, jeg ville gått litt opp i pris. Det finnes flere gode spiller under 1000 kr, mistforstå meg rett, men de har da svake på en del ting. Jeg ville gjerne lagt inn noen ekstra lapper og fått noe som varer og bedre kvalitet.

Jeg ville anbefalt å gått innom en faghandel og hørt med dem,der har de også flere prisklasser slik at man trenger ikke nødvendigvis svi av flere tusen kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony sine er veldig bra. Denne som er linket til er bra med tanke på prisklassen. Vær obs på at den ikke har 3d støte og ikke WIFI.Du får likevel mye for pengene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...