Gå til innhold

Spiral sprøsmål


Fremhevede innlegg

Gjest lillemy
Skrevet

Hei alle sammen

Jeg vill virkelig få satt inn hormonspiral og det ganske så fort. Da har jeg noen seriøse spørsmål angående det.

- Hvilken type burde jeg velge?

- Om man blør veldig av p piller med lavt hormon innhold og ikke mellomblør med ppiller med mye hormoner. Kommer man da til å gå rundt og små blø av spiralen? I og med at det også har lavt hormon innhold, eller har ikke det noe å si?

og det viktigste hvor er det man for satt inn spiral. Kontakter ikke fastlegen min av diverse private årsaker. Så hvem er det man må ringe for å bestille time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...