Gjest lillemy Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei alle sammen Jeg vill virkelig få satt inn hormonspiral og det ganske så fort. Da har jeg noen seriøse spørsmål angående det. - Hvilken type burde jeg velge? - Om man blør veldig av p piller med lavt hormon innhold og ikke mellomblør med ppiller med mye hormoner. Kommer man da til å gå rundt og små blø av spiralen? I og med at det også har lavt hormon innhold, eller har ikke det noe å si? og det viktigste hvor er det man for satt inn spiral. Kontakter ikke fastlegen min av diverse private årsaker. Så hvem er det man må ringe for å bestille time?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå