AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter de beste p-pillene. Jeg vil gjerne ha så få bivirkninger som mulig, og spessielt unngå kviser. Er også på utkikk etter noen som gir meg større pupper, hehe. på forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 862fd...289
Julianna- Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på ulike ppiller. Anbefaler at du drar til legen din så kan du få råd om hvilke du burde bruke lykke til
Lovesick Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Som Julianna sa, det er så ulikt fra person til person, har prøvd flere forskjellige merker og merker ingen forskjell på bivikningene fra de forskjellige. Snakk med lege/helsesøster eller lignende, og prøv med en først, er du ikke fornøyd, så bytter man.. Selvfølgelig må man gå på det ene merket før man merker noe da.
Gjest sweetsugar Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 For det første, vil du ha større pupper så kjøp deg silikon. Det er jo overhodet ingen garanti at du får større pupper, og det er heller ikke vanlig, så det trur jeg du kan glemme. Jeg brukte microgynon og fikk svært få til ingen bivirkninger så vidt jeg husker.. desuten er det individuelt, så selvom kansje ikke jeg reagerer på microgynon, så kan det jo hende du får masse plagsomme bivirkninger. Hør med legen hvilke p-piller som er kjent for å gi minst bivirkninger du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå