Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, hun er jo bare et sjarmtroll!

Passer bedre på barne-tv enn som potensiell popstjerne.... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

......førte til at den verdige vinner gikk ut i dag i stedet.......... :evil:

Skrevet
Uff, hun er jo bare et sjarmtroll!

Passer bedre på barne-tv enn som potensiell popstjerne.... :-?

Der traff du spikeren på hodet gitt :ler:

Skrevet

Jentungen bare faket, slik at hun skulle ha en unnskyldning hvis hun ble utstemt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere sett hvor søt hun er når hun vrir hodet til siden og opp og lager skikkelig pop-diva-munn, også kommer det noen forholdsvis ynkelige lyder? :-)

Men har tro på at hun kan gjøre det veldig bra bare hun får et par år på seg. Stort potensiale!

Gjest gloria
Skrevet

Tror Sandra gjør seg bedre om hun ikke åpner munnen i det hele tatt, men bare smiler...

Oi!! Det er jo det hun gjør hele tiden, for Sandra sier bare "æ veit itj.." og smiler kvalmt sukkersøtt.

Skrevet

Gloria skrev:

Oi!! Det er jo det hun gjør hele tiden, for Sandra sier bare "æ veit itj.." og smiler kvalmt sukkersøtt.

Hm, hun sier ikke "Æ veit itj". Hun er ikke trønder. Hun sier: "E veit ikkje" på ekte Vefsning :wink:

Hilsen ei som er fra traktene :ler:

Gjest gloria
Skrevet
Gloria skrev:

Hm, hun sier ikke "Æ veit itj". Hun er ikke trønder. Hun sier: "E veit ikkje" på ekte Vefsning :wink:

Hilsen ei som er fra traktene :ler:

Tenkte jeg kom til å bli rettet her :ler:

Skrevet

Gloria skrev:

MissG skrev:

Gloria skrev:

Sitat:

Hm, hun sier ikke "Æ veit itj". Hun er ikke trønder. Hun sier: "E veit ikkje" på ekte Vefsning

Hilsen ei som er fra traktene

Tenkte jeg kom til å bli rettet her

:ler:

Skrevet

For å være litt ond her, undrer det meg ikke om hun faka hele greia. Hun virker skikkelig falsk og ureflektert, så hvorfor ikke dra inn noen sympatistemmer fra naive seere? :roll:

Gjest Tristessa
Skrevet

E like hellej ikkje Sandja... Sandja må uuut. Elles veit eg ikkje ka eg ska gjøje. Einaste eg like e å tulle med Sandja på Kaji Bjemnes/Sandja-spjåk.

Og hvor, hvor, hvor er Thomas og Harald når vi trenger de?

Skrevet

Tristessa skrev:

Einaste eg like e å tulle med Sandja på Kaji Bjemnes/Sandja-spjåk.

Det vis kor lite du veit om NordNorge!!! :o Det e milevis mellom Mosjøen og Svolvær assa :wink:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp. Innrømmer glatt at jeg ikke har vært lengre nord i landet enn Trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...