AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #21 Skrevet 14. juli 2013 Hvem sitter med retten til å definere "viktigere ting"? Det må jo være helt opp til hver enkelt. Kanskje en ide å heller beundre hver enkelt som klarer å finne en måte å, kall det gjerne, realisere seg selv, sine drømmer, ideer etc etc. Om man synes det å posere med trutmunn og rumpa gnidd opp i kameralinsen kvalifiserer som "viktige ting i livet", mangler man litt perspektiv (eller hjerneceller). Anonymous poster hash: 330a9...412 8
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. juli 2013 #22 Skrevet 14. juli 2013 Da er det ikke så rart at de ser opererte ut. Det jeg mener er at hun er en intetsigende, kjedelig bikinifitnessjente. Som, i likhet med mange andre bikinifitnessjenter, har slitt med mat og kropp tidligere, og nå har funnet en sosialt akseptert måte å kontrollere kropp og matinntak på. Det er ingenting spesielt med disse jentene. Anonymous poster hash: aac5e...e4e Jo. Det er faktisk noe spesielt med disse jentene og det er NETTOPP dette at de har funnet en ok måte å håndtere sine problemer med mat og kropp. Hvorvidt man synes hun er pen/for tynn/for utrent er jo helt irrelevant så lenge de har funnet en måte å fixe livet sitt på uten å sulte seg i hjel. 1
Annabel Skrevet 14. juli 2013 #23 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jo. Det er faktisk noe spesielt med disse jentene og det er NETTOPP dette at de har funnet en ok måte å håndtere sine problemer med mat og kropp. Hvorvidt man synes hun er pen/for tynn/for utrent er jo helt irrelevant så lenge de har funnet en måte å fixe livet sitt på uten å sulte seg i hjel. Når det gjelder jenter som tidligere har slitt med spiseforstyrrelser, er det svært mange som overfører det overdrevne fokuset på mat over til trening. Begge deler handler om stålkontroll. Det er bedre for kroppen, ja, men ikke nødvendigvis bedre for hodet. Det ville vært positivt om de ble helt friske uten å bare måtte flytte kontrollbehovet fra mat til mat og trening. Men nå har jeg aldri hørt om hun tråden handler om og aner ikke hvordan det er med henne. Kan godt tenkes hun ikke har noen som helst problemer. Synes hun så veldig flott ut. Endret 14. juli 2013 av AnnaBell93 6
halo Skrevet 14. juli 2013 #24 Skrevet 14. juli 2013 Om man synes det å posere med trutmunn og rumpa gnidd opp i kameralinsen kvalifiserer som "viktige ting i livet", mangler man litt perspektiv (eller hjerneceller). Anonymous poster hash: 330a9...412 Det må duselvsagt kunne synes, og amnge vil vel være enige i den påstanden, meg selv inkludert. Men, hvorfor bry seg, snakke negativt om hva andre måtte gjøre? Hvis en person synes nettopp dette gir livet mening, er ikke det da helt greit? Nå tror jeg ikke bilder på blogger etc som vi gjerne tenker på her, gjenspeilr hele livet til personene. Det vil nok i de fleste tilfeller kun være en liten del, og det at det er så populært (mange slike bilder etc refereres det til lenger oppe her), tyder jo på at mange liker det. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 Hadde hun sett sunn og frisk ut, så hadde jeg likt blidene hennes. Men hun ser hverken lykkelig, eller sunn ut. Hun ser ut som en person, som er sykelig opptatt av utseende, og da mister jeg interessen. Jeg kan ikke se hva hun har å tilføre, som er så bra. Ergo vil jeg heller ikke støtte en blogger som dette. Hun skaper bare usunne idealer for folk med lav selvtillit. Ant så har hun her også veldig lav selvtillit, og må hevde seg på en eller anne måte - og for henne blir det duck-face og rumpe, for det er det eneste hun har. 2
Auroressa Skrevet 15. juli 2013 #26 Skrevet 15. juli 2013 Kunne gjerne fått vite hva hun trener, hvordan treningsprogram hun følger, hadde ikke sagt nei til en kropp som hun har.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. juli 2013 #27 Skrevet 15. juli 2013 Kunne gjerne fått vite hva hun trener, hvordan treningsprogram hun følger, hadde ikke sagt nei til en kropp som hun har. Er det ikke bedre å ha fokus på en sunn og sterk kropp, fremfor en visuell kropp? Du kan jo uansett aldri trene deg til en slik kropp, for den er det bare hun som har. Og det er ingen fasitsvar, som sier "tren slik og sånn, så vil du grantert se ut som dette inne 6 måneder". Dette med feil fokus på trening, er skremmendet. Folk setter seg uoppnåelige mål etter en eller annen barbiedokke med både restylan og silikon mm, og så hater de sin egen kropp når de inser at de aldri vil bli lik. 1
nysgjerrig73 Skrevet 25. juli 2014 #28 Skrevet 25. juli 2014 Hva slags mennesker er dere egentlig? Dere burde virkelig skamme dere. Å rakke ned på andre mennesker på denne måten er mobbing. La folk være som de er og fokuser på dere selv i stedet. 1
Samson66 Skrevet 25. juli 2014 #29 Skrevet 25. juli 2014 Ojda hun var litt for kroppsfokusert. Det tipper litt over her. Veldig mye "se jeg kan lage trutmunn, mens jeg tar bilder av rumpa mi". Ingen godt forbilde her. Men jeg synes @yoga_girl har en fin kropp. Naturlig sterk og lever sundt. Spiser økologisk og etisk men spiser godt. Enig der, Yoga girl er fantastisk flott
Gjest Runforit Skrevet 25. juli 2014 #30 Skrevet 25. juli 2014 Fit, trent og veldig fin rumpe. Lav fettprosent, men er ikke mager.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #31 Skrevet 25. juli 2014 Som mann må jeg si at hun får 10/10 på bonerskalaen. Utrolig digg kropp. Hun har et av de største mellomrommene mellom beina jeg har sett, og det synes jeg var merkelig opphissende. Anonymous poster hash: 2503c...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #32 Skrevet 25. juli 2014 Hun er flott! Buksene er av merket Freddy - antar at du sikter til WR.UP-buksene? Anonymous poster hash: 584bc...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #33 Skrevet 26. juli 2014 http://imactive.se/alexandrabring/ Anonymous poster hash: 584bc...4ec
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #34 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes kroppen hennes er kjemperar. http://instagram.com/p/qPRXkZrUYo/?modal=true Dette er ikke pent i mine øyne. Og generelt er det utrolig flaut å se hvordan hun stikker ut rumpa og pouter leppene på hvert eneste bilde. Hun pouter jo ikke ironisk, hun gjør det seriøst. Det er veldig rart å se hos en voksen kvinne. Anonymous poster hash: ce225...ebe
miramis Skrevet 27. juli 2014 #35 Skrevet 27. juli 2014 Typisk squatte"fitness"blogger, underdelen er helt ute av propersjon med resten av den spinkle kroppen og både brystene og ansiktet ser ut til å ha blitt operert av en slakter og ikke en kirurg.
miramis Skrevet 27. juli 2014 #36 Skrevet 27. juli 2014 Hun er flott! Buksene er av merket Freddy - antar at du sikter til WR.UP-buksene? Anonymous poster hash: 584bc...4ec Grr, de buksene er griseharry. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #37 Skrevet 27. juli 2014 Jeg vet ikke hvem dette er, men hvor gammel er du TS og dere andre i tråden som følger slike "forbilder"? Anonymous poster hash: 1e53f...80a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #38 Skrevet 27. juli 2014 Hun er flott! Buksene er av merket Freddy - antar at du sikter til WR.UP-buksene? Anonymous poster hash: 584bc...4ec Grr, de buksene er griseharry. Digger dem! Smak og behag. Det er godt vi er forskjellige :-) Anonymous poster hash: 584bc...4ec 1
Gjest Coolaid Skrevet 27. juli 2014 #39 Skrevet 27. juli 2014 AnonymBruker, on 13 Jul 2013 - 15:03, said: Ps. til dere som følger henne, er det noen som vet hvor hun får taket i de buksene hennes?? Must have! Anonymous poster hash: 584bc...4ec Lurer heller på hvordan man kommer NED i buksene på henne....
smalls Skrevet 27. juli 2014 #40 Skrevet 27. juli 2014 Synes hun er litt for tynn og litt for lite fett på kroppen, Ikke drømmekroppen for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå