AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Er det noen av dere som følger Alexandra Bring på IG? Hva syntes dere om henne? Jeg syntes hun har en perfekt kropp og masse inspirerende treningsbilder!! Men er visst mange som ikke liker henne, ikke skjønner jeg hvorfor... Ps. til dere som følger henne, er det noen som vet hvor hun får taket i de buksene hennes?? Must have! Anonymous poster hash: 584bc...4ec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Sorry to say, men jeg synes hun er en av de damene som det for tiden er tretten på dusinet av. Hun er småtrent og har veldig lav fettprosent, bryster som ser ut som de er opererte, bruker småharry treningsklær og altfor mye sminke. Som så mange andre virker det også som hun har gått fra å ha problemer med mat og kropp i form av en spisevegring til å ha "kontrollert" problemene inn i en fitnesslivsstil, hvor kontroll er sosialt akseptert. Anonymous poster hash: aac5e...e4e 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Hun er ikke noe forbilde som jeg ser opp til iallefall. Utrolig bra at hun trener mye, men synes det er trist at nesten alt handler om utseende. Anonymous poster hash: b6f40...f96
MilleVanille Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Sorry to say, men jeg synes hun er en av de damene som det for tiden er tretten på dusinet av. Hun er småtrent og har veldig lav fettprosent, bryster som ser ut som de er opererte, bruker småharry treningsklær og altfor mye sminke. Som så mange andre virker det også som hun har gått fra å ha problemer med mat og kropp i form av en spisevegring til å ha "kontrollert" problemene inn i en fitnesslivsstil, hvor kontroll er sosialt akseptert. Anonymous poster hash: aac5e...e4e Brystene hennes ER opererte. Vel, jeg har ingen spesiell formening om henne som person. Synes hun har fin kropp.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Er det noen av dere som følger Alexandra Bring på IG? Hva syntes dere om henne? Jeg syntes hun har en perfekt kropp og masse inspirerende treningsbilder!! Men er visst mange som ikke liker henne, ikke skjønner jeg hvorfor... Ps. til dere som følger henne, er det noen som vet hvor hun får taket i de buksene hennes?? Must have! Anonymous poster hash: 584bc...4ec hello alexandra Anonymous poster hash: cd0d3...4dd 2
MilleVanille Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 hello alexandra Anonymous poster hash: cd0d3...4dd Hun er svensk.
Gjest Morteno Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Hun er svensk. Og antageligvis ikke smart nok til å oversette til Norsk.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har ikke hørt om henne før, men hun ser veldig hjulbeint ut på bildene og det distraherer meg. http://pics.nattstad.se/5/1000000/910000/904679/pics/20132101422147790904679_sbig.jpg http://data.whicdn.com/images/59241808/large.jpg Disse to bildene var forferdelige. På det første så ser skrittet hennes veldig rart ut, hun er liksom radmager samtidig som hun har brede hofter, bare at det ikke er noe i midten, veldig forvirrende. På det andre så ser jeg ting jeg ikke vil se. Bare fordi man er barbert betyr det ikke at man skal vise øverste delen av skrittet, jenter! Ok, dette ble veldig mye prat om skritt. Men det ser rart ut! Anonymous poster hash: ce225...ebe 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 hello alexandra Anonymous poster hash: cd0d3...4dd Jeg vet ikke om du har sett hvor mange såkalte 'følgere' Alexandra har på instagram, men jeg tror ikke hu behøver å lage anonym tråd om seg selv her på kvinneguiden.no for å høste likes ;-) Anonymous poster hash: 584bc...4ec 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Hvilken bukse? Hu har på mange forskjellige bukser Anonymous poster hash: 584bc...4ec
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Ojda hun var litt for kroppsfokusert. Det tipper litt over her. Veldig mye "se jeg kan lage trutmunn, mens jeg tar bilder av rumpa mi". Ingen godt forbilde her. Men jeg synes @yoga_girl har en fin kropp. Naturlig sterk og lever sundt. Spiser økologisk og etisk men spiser godt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Rart skræv hu hadde i de buksene, eller sto det en vase foran? Anonymous poster hash: d49a0...8de 1
halo Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Sorry to say, men jeg synes hun er en av de damene som det for tiden er tretten på dusinet av. Hun er småtrent og har veldig lav fettprosent, bryster som ser ut som de er opererte, bruker småharry treningsklær og altfor mye sminke. Som så mange andre virker det også som hun har gått fra å ha problemer med mat og kropp i form av en spisevegring til å ha "kontrollert" problemene inn i en fitnesslivsstil, hvor kontroll er sosialt akseptert. Anonymous poster hash: aac5e...e4e Hun er veltrent og mulig hun har vel lav fett% på noen av bildene, men det er jo ikke nødvendigvis mere galt enn alle de som har litt for mye?! Uansett tror jeg man må akseptere at denne type kropp virker forlokkende påmelding mange, og alltid vil være et ideal for veldig mange unge i dag, og fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Pen, fint ansikt med massive kinnbein. Leppene ser falske ut. Flott kropp, men det lyser kroppsfiksering og selvopptatthet av alle bildene da jeg googlet henne.. Hadde ikke hørt om henne før. Ganske lei av alle disse trutmunnfolka på nettet. Hva er vitsen med å poste hundrevis av bilder av seg selv? Lurer på om noen gidder å bla igjennom alle... Anonymous poster hash: 330a9...412 2
halo Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Pen, fint ansikt med massive kinnbein. Leppene ser falske ut. Flott kropp, men det lyser kroppsfiksering og selvopptatthet av alle bildene da jeg googlet henne.. Hadde ikke hørt om henne før. Ganske lei av alle disse trutmunnfolka på nettet. Hva er vitsen med å poste hundrevis av bilder av seg selv? Lurer på om noen gidder å bla igjennom alle... Anonymous poster hash: 330a9...412 Kroppsfokusering behøver jo ikke være negativt! Men det er jo typisk janteloven å være negativ til noe man enten ikke liker, eller ikke klarer/kan oppnå. Lar du være å kikke, så vil neppe alle bildene plage deg 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Brystene hennes ER opererte. Vel, jeg har ingen spesiell formening om henne som person. Synes hun har fin kropp. Da er det ikke så rart at de ser opererte ut. Hun er veltrent og mulig hun har vel lav fett% på noen av bildene, men det er jo ikke nødvendigvis mere galt enn alle de som har litt for mye?! Uansett tror jeg man må akseptere at denne type kropp virker forlokkende påmelding mange, og alltid vil være et ideal for veldig mange unge i dag, og fremover. Jeg nevner ingenting om de som har for høy fettprosent, så hvorfor du drar de inn forstår jeg ikke. Det jeg mener er at hun er en intetsigende, kjedelig bikinifitnessjente. Som, i likhet med mange andre bikinifitnessjenter, har slitt med mat og kropp tidligere, og nå har funnet en sosialt akseptert måte å kontrollere kropp og matinntak på. Det er ingenting spesielt med disse jentene. De er tynne og har pittelitt muskler, og det er mange jeg synes er veldig mye finere. Anonymous poster hash: aac5e...e4e 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Kroppsfokusering behøver jo ikke være negativt! Men det er jo typisk janteloven å være negativ til noe man enten ikke liker, eller ikke klarer/kan oppnå. Lar du være å kikke, så vil neppe alle bildene plage deg Alt med måte. En så høy grad av kroppsfiksering som dette tar fokus vekk fra viktigere ting, og handler vel egentlig mest om å jage et kortvarig og mer eller mindre uoppnåelig Barbie-ideal, som ikke vil bringe verken lykke eller visdom med seg. Anonymous poster hash: 330a9...412 5
halo Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Alt med måte. En så høy grad av kroppsfiksering som dette tar fokus vekk fra viktigere ting, og handler vel egentlig mest om å jage et kortvarig og mer eller mindre uoppnåelig Barbie-ideal, som ikke vil bringe verken lykke eller visdom med seg. Anonymous poster hash: 330a9...412 Hvem sitter med retten til å definere "viktigere ting"? Det må jo være helt opp til hver enkelt. Kanskje en ide å heller beundre hver enkelt som klarer å finne en måte å, kall det gjerne, realisere seg selv, sine drømmer, ideer etc etc. 1
halo Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg nevner ingenting om de som har for høy fettprosent, så hvorfor du drar de inn forstår jeg ikke.Anonymous poster hash: aac5e...e4e Jeg brukte det som en parallell til å vise at det er veldig gjennomført hvordan mennesker som er litt tynne, veltrene og kanskje også poserer i bikini, blir omtalt. Overvekt er jo et enormt mye større problem enn at noen "bikinifitnessjenter" etter din mening muligens kan ha en effekt som vil slå negativt ut for en liten andel av de unge som lar seg inspirere av slike idealer. Skjønner? Endret 14. juli 2013 av halo 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Jeg ville ikke datet henne. Jeg syns hun er for tynn. Anonymous poster hash: 1c2dc...c29 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå