Gå til innhold

Analsex:nødvendig med kondom?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt analsex, men dama vil at jeg skal knulle henne i toern

Er det nødvendig med kondom. Jeg vil helst bruke det fordi jeg er redd for å få bæsj på tissen? (Har jo hørt om homser som knuller hverandre i rompa som får aids)?

Anonymous poster hash: 1a923...a76
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man bør bruke kondom av hygieniske årsaker, avføringsbakterier i urinrøret er ikke noe godt. Men AIDS har ikke noe med saken å gjøre, om du får det av analsex med henne, får du det likegodt av vaginal sex.

Anonymous poster hash: c0047...a24
  • Liker 2
Skrevet

Det oppstår lettere rifter analt. Derfor blod, derfor lettere smitte.

Bruk kondom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendig med kondom, vi bruker aldri det. Men hvis det er en ganske ny partner, er det lurt.

Anonymous poster hash: 2d039...570
Skrevet (endret)

Er du veldig ung eller veldig uopplyst? Man får ikke AIDS (eller HIV da) av å ha analsex..man får det av å ha sex med en HIV-smittet person og man kan bli smittet både analt og vaginalt... Sjansen er dog større analt, men igjen, det må jo være med en smittet person... Edit: Er det en ny partner eller en fremmed så ja, bruk kondom pga. smitterisiko. Eller test dere først.

Om du er redd det skal være uhygienisk kan du bruke kondom slik at du føler deg komfortabel. Synes du det er ekkelt å skulle gjøre det uten så bruker du det:) For jenta vil det ikke ha så mye å si.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er sædsprut inne i analen noe dere kvinner elsker og tenner på?

Anonymous poster hash: 42041...23c
AnonymBruker
Skrevet

Det oppstår lettere rifter analt. Derfor blod, derfor lettere smitte.

Bruk kondom.

Ja, men da vil det jo være HUN som smittes med AIDS. Virket ikke som om det var det han bekymret seg for.

AnonymBruker
Skrevet

Om du er redd det skal være uhygienisk kan du bruke kondom slik at du føler deg komfortabel. Synes du det er ekkelt å skulle gjøre det uten så bruker du det:) For jenta vil det ikke ha så mye å si.

Jeg er kvinne og har gjerne analsex, men ALDRI uten kondom. Sæd i rumpa er bare så vannvittig ekkelt, føles som å ha diare. Det kommer jo ut igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt analsex, men dama vil at jeg skal knulle henne i toern

Er det nødvendig med kondom. Jeg vil helst bruke det fordi jeg er redd for å få bæsj på tissen? (Har jo hørt om homser som knuller hverandre i rompa som får aids)?

Mistenker du at kjæresten din er hivsmittet?

Anonymous poster hash: eb325...ef7

Gjest Keikolina
Skrevet

Er sædsprut inne i analen noe dere kvinner elsker og tenner på?

Anonymous poster hash: 42041...23c

Ja, det er så digg å drite etterpå, er som å bruke klyster.
Skrevet

Jeg er kvinne og har gjerne analsex, men ALDRI uten kondom. Sæd i rumpa er bare så vannvittig ekkelt, føles som å ha diare. Det kommer jo ut igjen.

Heh det tenkte jeg ikke på, pleier ikke å ha analsex:P Da stemmer jeg også for kondom :)

AnonymBruker
Skrevet

Heh det tenkte jeg ikke på, pleier ikke å ha analsex:P Da stemmer jeg også for kondom :)

Har du aldri testa ut toern??

Skrevet

Smart med gummi i toer'n, anbefales!

Skrevet

Ville nok brukt kondom, ja. Men det på grunn av hygieniske årsaker. Ikke alltid det går som man ønsker, og kanskje man da ønsker å ha vaginal sex igjen. Etter at den har vært oppi toern er det uaktuelt før en skikkelig vask her i gården i alle fall. Æsj!

Skrevet

Nei, det er ikke nødvendig med kondom, har aldri brukt det selv.

Ja, det kan noen ganger komme rester på pikken, men sjelden. Med mindre man har "må kanskje på do snart" følelsen, er endetarmen stort sett tom.

Men, man vasker seg etterpå uansett, så det spiller liten rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, man spiser ikke sjokolade med papiret på heller.

Anonymous poster hash: eeb21...797
AnonymBruker
Skrevet

Normalt rengjør man seg før analsex, så bæsj på tissen pleier ikke å skje. Derimot har man en bakterier i toeren som man ikke bør få i seg, men det ikke problem om dere unngår suging etterpå. Bruk rikelig med glidemiddel, gjerne silikonbasert. Om du er redd for AIDS ved at du tar henne i toeren tror jeg ikke du burde tatt henne i eneren heller, for å si det slik.

Anonymous poster hash: ac4e9...59d

• Liker 1
Skrevet

bruk kondom om du vet at du skal inn i munn eller vagina etterpå, men ellers er det bare å vaske seg skikkelig etterpå så går det somregel fint ;)
om man liker sprut i rumpa er individuelt fra person til person. noen synes det er deilig, andre ubehagelig og enkelte kan også synes det er vondt. ( jeg hører til den første gruppen ^^)
Spør hvor du får komme før du kommer ;)

Vær forsiktig første gang, bruk godt med glidemiddel og gjerne bruk litt fingre i starten. det er ekstremt ubehaglig med Anal rifter for ikke å snakke om vondt.

og sist men ikke minst... kos dere ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir faktisk mer friksjon med kondom enn uten, siden huden på en uomskåret penis kan gli frem og tilbake over skaftet. Så da må man være ekstra rause med glidemiddelelet.

Anonymous poster hash: 1693d...e1a
Skrevet

(Har jo hørt om homser som knuller hverandre i rompa som får aids)?

Haha, ja analsex gir deg aids, hold deg langt unna :P

Utrolig hvor lite opplyste veldig mange ungdommer er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...