Gå til innhold

Nakenprat....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen jenter her som har erfaringer med nakenprat.no ?

Et sted å treffe seriøse og trivelige sexpartnere eller hjemsted for de litt tvilsomme en ikke har så lyst til å møte ?

Anonymous poster hash: 7a0ff...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at det er mange troll og ugler på slike nettsteder, det må da være mye mindre komplisert å finne seg et knull på fylla?

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Stort sett "desperate" unge gutter/menn som det ikke nødvendigvis er noe galt med.

Skrevet

Er ikke helt enig. Jeg selv er ofte på Nakenprat - er 45 og IKKE desperat. Har vært i kontakt med mange oppegående menn og kvinner. Jeg har dog til gode å treffe noen 'live' men har hatt mye kontakt med enkelte derifra.

Uansett er det greit å være fiorsiktig uansett hvem man skal treffe som man har blitt kjent med online.

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt inn kontaktannonse der og fått melding fra rundt 250 ulike brukere. Stort sett freaks og desperate, men 3 som virker oppegående og normale og som jeg lurer litt på å møte.

Anonymous poster hash: 70fb1...fa2
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt inn kontaktannonse der og fått melding fra rundt 250 ulike brukere. Stort sett freaks og desperate, men 3 som virker oppegående og normale og som jeg lurer litt på å møte.

Da er vel du dame?

Som mann er det veldig vanskelig å finne en sexpartner har jeg og mange andre inntrykk av, som dame så svømmer man i tilbud

Anonymous poster hash: cbd4c...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Dama var på nakenprat og endte opp med å være utro med en kar derifra, så siden fungerer vel den.

Det er nok også 99% menn der.

Anonymous poster hash: cd361...1ec
AnonymBruker
Skrevet

Da er vel du dame?

Som mann er det veldig vanskelig å finne en sexpartner har jeg og mange andre inntrykk av, som dame så svømmer man i tilbud

Anonymous poster hash: cbd4c...6aa

Ja er dame. Har inntrykk av at det er langt mellom de seriøse damene ja, så man vasser jo i tilbud som dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...