AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei. Da jeg gikk på do i morges, kom det plutselig mye blod fra skjeden. Det lignet ikke på mensblod, og jeg skal heller ikke ha den på noen uker. Går på p-plaster (har gjort det i over et år). Blodet var mer oransj enn mensblod. Jeg hadde samleie forrige helg, og er redd for at det eventuelt kan være en festeblødning (paranoid..). Jeg har aldri hatt mellomblødning på plaster, og det kom ganske mye. Jeg er 25 år, og sjekket meg for alle sykdommer tidligere i år. Ingen smerter i livmor eller skjede nå heller. Hilsen bekymret.. Anonymous poster hash: 81806...213
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå