Gå til innhold

Opphisset, men ikke våt nok; (


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen år opplevd at jeg ikke klarer å holde meg våt under forspill, fleste av gangene. Når vi starter er jeg søkkvåt, veldig tent og opphisset, men etter litt forsvinner det våte og det føles nesten ut som ørken der nede (kanskje ikke så ille, men dere skjønner hva jeg mener). Det er ikke det at jeg ikke tenner på han jeg holder på med nå, for det gjør jeg. Jeg blir tent av at han bare tar på meg.

Nå går jeg jo på p-piller, og tenker det kan være dem sin skyld at man kanskje ikke klarer å opprettholde det. Kan det være det?

Er det noen andre som sliter med det samme?

Anonymous poster hash: dbd0a...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ikke så våt når jeg gikk på p-piller, har sikkert noe med det å gjøre? Mye bedre nå, har p-stav. :)

Du bør uansett bruke glidemiddel når du merker det er tørt! Regner med at du ikke bruker kondom? Men hvis du gjør det, fører det til at våtheten "fordamper" mye fortere (iallefall etter min erfaring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke så våt når jeg gikk på p-piller, har sikkert noe med det å gjøre? Mye bedre nå, har p-stav. :)

Du bør uansett bruke glidemiddel når du merker det er tørt! Regner med at du ikke bruker kondom? Men hvis du gjør det, fører det til at våtheten "fordamper" mye fortere (iallefall etter min erfaring).

Jeg får komme meg til lege eller helsesøster og høre litt.

Brukte ikke kondom med min forrige kjæreste, men han klarte jo å smitte meg med herpes etter at han hadde vært utro:/ så jeg må begynne å bruke kondom fremover ved sex.

Anonymous poster hash: dbd0a...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...