AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei, jeg har en mastergrad i å ikke få det til på kjærlighetsfronten. Begynner å bli litt voksen nå. Har egentlig aldri skjedd noe positivt på den fronten i livet mitt. Det største problemet er faktisk at jeg har møtt Mannen i mitt liv. For lenge siden. Og er overbevist om at det en dag skal ordne seg og bli oss to. Går treigt med den planen. Fuck avstand. Fuck sosiale medier. Fuck mannfolk som er ekstremt dårlig på meldingskommunikasjon Fuck at jeg er teit. Takk for meg. Anonymous poster hash: 7b5da...4e4 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Har det litt sånn jeg også. Anonymous poster hash: 0669e...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Har det litt sånn jeg også. Anonymous poster hash: 0669e...a9a blæh Anonymous poster hash: 7b5da...4e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Om han er singel, interessert og er den du absolutt vil ha, KJØR PÅ!!! Du kommer ingen vei med å bare ønske og håpe. Er han treig får du ta styringa og gjøre det klinkende klart hvordan du føler det. Avstand er ingen hindring om det virkelig er snakk om drømmepartneren. Var selv en sliter på den fronten, fikk aldri noe til å fungere. Plutselig dukket drømme kjæresten opp...minuset var at vi bodde på hver vår kant av landet. Min utvalgte var heller ikke den ivrigste på meldingsfronten, men vi følte begge vi hadde noe som var verdt å prøve ut. Jeg skulle heller ALDRI flytte langt fra familie eller venner, men her sitter jeg, på den andre siden av landet like lykkelig og forelsket etter 2 år Om man virkelig vil noe skal fungere må man jobbe for det, også kjærligheten. Stå på, er bedre å angre at du prøvde enn å angre at du ikke gjorde noe, for så lure på hva som kunne blitt Anonymous poster hash: fb716...692 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Plutselig dukket drømme kjæresten opp...minuset var at vi bodde på hver vår kant av landet.Min utvalgte var heller ikke den ivrigste på meldingsfronten, men vi følte begge vi hadde noe som var verdt å prøve ut.Jeg skulle heller ALDRI flytte langt fra familie eller venner, men her sitter jeg, på den andre siden av landet like lykkelig og forelsket etter 2 årOm man virkelig vil noe skal fungere må man jobbe for det, også kjærligheten. Stå på, er bedre å angre at du prøvde enn å angre at du ikke gjorde noe, for så lure på hva som kunne blittDet der kan du si fordi du trakk vinnerloddet. Mange har gjort det samme som deg, satset og gjort alt skikkelig og forholdet gikk over etter noen år, og så sto man på bar bakke igjen på et "fremmed sted", leiligheten hjemme var solgt og en måtte ut på leiemarkedet igjen for å få seg bolig. Uten forhold. Det er ikke så enkelt for oss andre som ikke får det til. Anonymous poster hash: 0669e...a9a
Hjertefisk Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Trenger da ikke mannfolk for å ha det fett? Jeg skal NYTE singeltilværelsen fullt ut! Gjøre alt jeg vil. Treffer jeg en koselig fyr etterhvert er det bare en bonus. Endret 13. juli 2013 av Hypnosee
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Om han er singel, interessert og er den du absolutt vil ha, KJØR PÅ!!! Du kommer ingen vei med å bare ønske og håpe. Er han treig får du ta styringa og gjøre det klinkende klart hvordan du føler det. Avstand er ingen hindring om det virkelig er snakk om drømmepartneren. Var selv en sliter på den fronten, fikk aldri noe til å fungere. Plutselig dukket drømme kjæresten opp...minuset var at vi bodde på hver vår kant av landet. Min utvalgte var heller ikke den ivrigste på meldingsfronten, men vi følte begge vi hadde noe som var verdt å prøve ut. Jeg skulle heller ALDRI flytte langt fra familie eller venner, men her sitter jeg, på den andre siden av landet like lykkelig og forelsket etter 2 år Om man virkelig vil noe skal fungere må man jobbe for det, også kjærligheten. Stå på, er bedre å angre at du prøvde enn å angre at du ikke gjorde noe, for så lure på hva som kunne blitt Anonymous poster hash: fb716...692 http://media.tumblr.com/fa2c73702eeaeb528164d5e1e27c766c/tumblr_inline_mmfp4vrlbv1qz4rgp.gif Anonymous poster hash: e53ec...98b 1
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Det der kan du si fordi du trakk vinnerloddet. Mange har gjort det samme som deg, satset og gjort alt skikkelig og forholdet gikk over etter noen år, og så sto man på bar bakke igjen på et "fremmed sted", leiligheten hjemme var solgt og en måtte ut på leiemarkedet igjen for å få seg bolig. Uten forhold. Det er ikke så enkelt for oss andre som ikke får det til.Anonymous poster hash: 0669e...a9a Det er jo selvfølgelig en risk å ta og man må jo se an både person, sted og hvordan forholdet utvikler seg. Det finnes jo ingen garantier selv om man er lykklige nå. Men mener det heller ikke nytter å være redd for å prøve fordi man frykter å feile Det er jo helt klart kjipt om det går i dass, og skulle forholdet mitt ryke pakker jeg det lille jeg har og reiser hjem. Helt klart dritt å stå på bar bakke igjen, men man kan ikke annet enn å reise seg og gå videre om noe slikt skulle skje, selv om det er vanskelig og vondt. Syns bare det er verdt å prøve om det er noe man virkelig vil, bare ikke stresse med det, da går det ofte galt. Men prøv og ta det som det kommer, så utvikler det seg slik det skal...om det er til forhold eller vennskap
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Om han er singel, interessert og er den du absolutt vil ha, KJØR PÅ!!! Du kommer ingen vei med å bare ønske og håpe. Er han treig får du ta styringa og gjøre det klinkende klart hvordan du føler det. Avstand er ingen hindring om det virkelig er snakk om drømmepartneren. Var selv en sliter på den fronten, fikk aldri noe til å fungere. Plutselig dukket drømme kjæresten opp...minuset var at vi bodde på hver vår kant av landet. Min utvalgte var heller ikke den ivrigste på meldingsfronten, men vi følte begge vi hadde noe som var verdt å prøve ut. Jeg skulle heller ALDRI flytte langt fra familie eller venner, men her sitter jeg, på den andre siden av landet like lykkelig og forelsket etter 2 år Om man virkelig vil noe skal fungere må man jobbe for det, også kjærligheten. Stå på, er bedre å angre at du prøvde enn å angre at du ikke gjorde noe, for så lure på hva som kunne blitt Anonymous poster hash: fb716...692 Jeg er i stor grad enig med deg. Men det er det å gjennomføre det i praksis. Jeg vet ikke om han er interessert. Det er problemet. Pluss at vi har en "historie". Ikke som kjærester men det har vært noe. Vi var unge ting ble teit han visste ikke hva han ville. Men vi er jo fortsatt per def venner og har sporadisk kontakt. Det er her de sosiale mediene kommer inn. Sist jeg møtte han var det veldig fint og jeg mener bestemt det aldri har slutta å være "noe" mellom oss. Så det er litt vanskelig å ta noe initiativ videre. Han er av type en som sjelden tar insj til noe. Men han la hvertfall opp til at vi skulle møtes sist sjansen bød seg.Anonymous poster hash: 7b5da...4e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Trenger da ikke mannfolk for å ha det fett? Jeg skal NYTE singeltilværelsen fullt ut! Gjøre alt jeg vil. Treffer jeg en koselig fyr etterhvert er det bare en bonus. enig, men problemet er jo at jeg har møtt HAN. Anonymous poster hash: 7b5da...4e4
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Foresten jeg som var den anonyme over her (lykkelig forelsket), var ikke meningen å skrive som anonym, men så det ikke før jeg postet
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 http://media.tumblr.com/fa2c73702eeaeb528164d5e1e27c766c/tumblr_inline_mmfp4vrlbv1qz4rgp.gif Anonymous poster hash: e53ec...98b Hehe nice Men bare for å ha mitt på det rene, det er kun forholdsfronten jeg kan skryte på meg å nyte godt av...livet ellers kan diskuterest, men ja, jeg skjønner det er dritt å være singel og noen kommer å forteller hvor lykklige de er Men jeg skrev bare i beste mening, ikke for å gni noe inn 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er i stor grad enig med deg. Men det er det å gjennomføre det i praksis. Jeg vet ikke om han er interessert. Det er problemet. Pluss at vi har en "historie". Ikke som kjærester men det har vært noe. Vi var unge ting ble teit han visste ikke hva han ville. Men vi er jo fortsatt per def venner og har sporadisk kontakt. Det er her de sosiale mediene kommer inn. Sist jeg møtte han var det veldig fint og jeg mener bestemt det aldri har slutta å være "noe" mellom oss. Så det er litt vanskelig å ta noe initiativ videre. Han er av type en som sjelden tar insj til noe. Men han la hvertfall opp til at vi skulle møtes sist sjansen bød seg.Anonymous poster hash: 7b5da...4e4 Fortsetter her... Men han er jo en hyggelig fyr og han ville vel møte andre venner også. Og jeg blir gal av å overtolke det lille han gjør og ikke gjør og sender og ikke sender osv på sosiale medier. (Høres ut som jeg er 14 år)Anonymous poster hash: 7b5da...4e4
Nettinettet Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 . Vil ikke utbrodere så mye detaljer her. Han leker ikke med meg. Det er mer et issue om jeg virkelig er i vennefellaAnonymous poster hash: 7b5da...4e4
Nettinettet Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Fortsetter her... Men han er jo en hyggelig fyr og han ville vel møte andre venner også. Og jeg blir gal av å overtolke det lille han gjør og ikke gjør og sender og ikke sender osv på sosiale medier. (Høres ut som jeg er 14 år)Anonymous poster hash: 7b5da...4e4 Det første du gjør er å slutte å overtolke det han skriver. Se på det dere har som ett vennskap og være en god venn for han nå som du har muligheten. Vis han at du kan være en støttespiller for han og vis interesse som en venn ved å høre hvordan dagen hans har vært osv. Når dere treffes så er du den beste versjonen av deg selv og da kanskje han ser på deg med litt andre øyne enn vennskapelige også. Tenker jeg iallefall! 1
Nettinettet Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Vil ikke utbrodere så mye detaljer her. Han leker ikke med meg. Det er mer et issue om jeg virkelig er i vennefellaAnonymous poster hash: 7b5da...4e4 Jepp så etter at jeg hadde svart over, hva du hadde sagt så fikk nok info der! Og vennefella er det PERFEKTE utgangspunktet for å få noen tilbake.. Endret 13. juli 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Hehe nice Men bare for å ha mitt på det rene, det er kun forholdsfronten jeg kan skryte på meg å nyte godt av...livet ellers kan diskuterest, men ja, jeg skjønner det er dritt å være singel og noen kommer å forteller hvor lykklige de er Men jeg skrev bare i beste mening, ikke for å gni noe inn Ja, jeg tolket ikke deg som en blære uten nyanser, er gode innlegg du kommer med. Tolket deg som en som kom til å skjønne ta`an Anonymous poster hash: e53ec...98b
AnonymBruker 42 Skrevet 13. juli 2013 #19 Skrevet 13. juli 2013 "Fuck avstand. Fuck sosiale medier. Fuck mannfolk som er ekstremt dårlig på meldingskommunikasjon Fuck at jeg er teit. " YOU GOoO GUUURL!!! Dette blir det kjærlighet av! Lung ned litt du, så finner du vel ut at mastergraden din ikke er offentlig godkjent alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå