Gå til innhold

Dere med store (naturlige) bryst.


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei :)

Jeg er ei kvinne som alltid har vært ganske fornøyd med puppene mine.

Men nå i det siste har jeg begynt å virkelig ville ta et brystløft..

Blir sikkert påvirket av den syke verdenen vi lever i :P

Jeg bruker 75E, og de er veldig fyldige. Men brystvorten er ganske "langt nede" på puppen.

http://www.realself.com/question/small-saggy-breast

De ligner veldig på disse, første bilde man kan "trykke frem"..

Regnes dette som hengepupper? :P

Og dere som har pupper på størrelse med meg, eller større. Henger deres også litt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem! :) Jeg tror jeg bruker 75 D, og de henger også litt. Jeg er 21. Det er helt normalt - tyngdekraft, samt at jeg tror det er få pupper med naturlig (stort) volum som er skikkelig spenstige!



Anonymous poster hash: 902fa...421
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de var pene. Jeg har enorme pupper, har alltid hatt det, og de henger nå ned på knærne. Men mine er slik at jeg medisinsk sett hadde hatt behov for å forminske de for de gir meg store nakk og ryggproblemer.



Anonymous poster hash: ade3d...024
Gjest Gjest
Skrevet

Men var de puppene på bilde "hengepupper"? Er de stygge?

De er nesten identiske med mine, bare at mine er større.

Når jeg ser hennes sånn, så synes jeg de er ganske fine, men klarer ikke og "føre" positiviteten over til mine egne..

AnonymBruker
Skrevet

Nei det der er ikke hengepupper. Det er flotte ekte pupper! :)



Anonymous poster hash: ade3d...024
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg synes de var pene. Jeg har enorme pupper, har alltid hatt det, og de henger nå ned på knærne. Men mine er slik at jeg medisinsk sett hadde hatt behov for å forminske de for de gir meg store nakk og ryggproblemer.

Anonymous poster hash: ade3d...024

Det er vel når du sitter og bøyer deg forover det, da :fnise:

Skrevet

Jeg har også sånne bryster, men jeg bruker 80/85 E/F. Det er tuuuungt, også er det mye tyngdekraft som spiller inn :)

Skrevet

Brystene på bilde var flotte de!

Jeg har H/I og har redusert dem en gang alt. Vurderer en gang til.

Mine ser ut til å aldri slutte å vokse.Slitsomt og tungt ja

AnonymBruker
Skrevet

Synes de henger



Anonymous poster hash: cef99...739
Gjest Trine
Skrevet

Nå er ikke jeg storbrystet - i det hele tatt... Men de der er fine pupper. Jeg har småå pupper. Men har startet å godta dem.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel når du sitter og bøyer deg forover det, da :fnise:

Hva er galt med deg?

Anonymous poster hash: aa148...c28

  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hva er galt med deg?

Anonymous poster hash: aa148...c28

Det er ikke noe galt med meg. Men den som har skrevet innlegget sier at brystene hennes henger nedpå knærne, det kan de vel umulig gjøre når hun står oppreist. Det tror jeg ikke på.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Skrevet

Veldig få med naturlige store pupper hvor de "strutter" oppover. Er bare naturlig at de er litt lavere når man har litt størrelse på dem!

Skrevet

Mine strutter, bruker 65H i bh. Synes de puppene på det bildet var nydelige jeg da :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...