AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hei Jeg lurer på om noen kan fortelle hvordan man tar seg ut til Gressholmen? Hvor må man ta fergen fra, når, og hvilken? Hvor mye koster dette? Klarer rett og slett ikke finne ut av dette her, enda jeg har prøvd en liten stund her nå, heh Anonymous poster hash: 72009...041
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Her er fergeruta. Ser ut til at siden med prisene mangler, men kanskje noen oslofolk vet? Anonymous poster hash: c6f56...b03
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Ja, den fergeruta fant jeg, men jeg får meg ikke til å skjønne helt nøyaktig hvor den går fra? Anonymous poster hash: 72009...041
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Ja, den fergeruta fant jeg, men jeg får meg ikke til å skjønne helt nøyaktig hvor den går fra? Anonymous poster hash: 72009...041 Vel, fra Vippetangen. Se i google maps, der viser det ganske ok synes jeg, lettere enn å forklare. Vil også tro det er skilt der? Ikke alltid vi nordmenn er så gode på skilting, da.. Anonymous poster hash: c6f56...b03 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Tusen takk for hjelpen, nå fant jeg ut av det Hjertelig! Anonymous poster hash: 72009...041
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Det koster det samme som vanlige billetter på buss, T-bane, trikk etc., altså 30 kr. om du kjøper på forhånd. Ved kjøp av billetter ombord kan du bare bruke kontanter, tror jeg, men det koster også 20 kr. ekstra og du bør bare kjøpe på forhånd. Båtene går altså fra Vippetangen. Du kan ta buss nr. 60 fra Jernbanetorget, da er Vippetangen endeholdeplassen. Så lenge det er under en time mellom avgang fra Jernbanetorget og avgang med rutebåten fra Vippetangen, kan du gå på samme billetten, det er veldig greit sånn. Ellers kan du ta deg til Aker Brygge/kaia nedenfor Rådhuset og se mot Akershus festning (lett synlig - stå vendt mot vannet og se til venstre). Deretter går du bare i retning festningen mens du holder deg langs vannet, da går du rett på avgangsstedet Anonymous poster hash: d1d70...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Og der hadde du visst funnet ut av det uansett, ser jeg Anonymous poster hash: d1d70...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå