Pinnedyr Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Et personal om jobber på meg fikk et deijavu på ferieturen i går. personalet sa at dette ha skjedd før. Personalet fortalte at det har avogtil deijavu. Kan dette personalet ha epilepsi?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Det er jo ikke et anfall - det er deja vu. Jeg har det hele tiden, og har ikke epilepsi. Anonymous poster hash: bc895...d3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå