Pinnedyr Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Dette er bilder av blåmerker jeg har fått av myggstikk i Grimstad. De har vokst og blitt større. Hva bør jeg gjøre? Vente og se eller gå til legen? Jeg er ikke hypokonder.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Uff sånn blir jeg også og er derfor liiivredd for myggen. Jeg har aldri dratt til legen med det, men har aldri hatt så mange så tett som du har fått der. Er du skikkelig plaget så ta en telefon til legen og hør, dra inn om de syns du bør det. Har du noe allergitabletter kan du jo også prøve detAnonymous poster hash: caf94...b8d
skruf Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Du kan prøve å ta en allergitablett. Har du kortisonsalve så kan du smøre på den også. Tror nok ikke det er legevaktmateriale, men er det ikke bedre på mandag så kan du ringe for å få en salve. På apoteket får du kjøpt en mild kortisonsalve reseptfritt, så den kan du kjøpe i morgen hvis du ikke har sånn salve i hus. Og neste gang så bør du dusje deg med myggspray før du stikker ut:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå