AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 heisann Jeg har nettopp gått ut i permisjon, og må ha litt å følge med på i disse ukene for å ikke å bli gal. Må ha noe underholdning, som jeg kan se på uten mannen, har sett mye forskjellig, men hva med Desperate housewives? Er det greit underholdningsmessig? selvfølgelig ikke hva jeg tenker på av kvalitetsshow...bare for å få tiden til å gå osv? Anonymous poster hash: d3e16...bf2
Tomaten Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Kjempe bra serie Hvis du ikke har sett den før, så har du masse å glede deg til 3
Noteknekk Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Absolutt Holder på å se gjennom den selv nå på viaplay, er på sesong 5 og begynte å se for en mnd siden kanskje. Samboer kan til og med også finne på å se litt sammen med meg, eller se med halvt øye samtidig som han spiller tv/PC-spill e.l.
LillaFrosk Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Spørs helt hvilken type serier du er ute etter, men.. Jeg vil si at det er god underholdning
ninuska_ Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Jeg begynte å se på det nå i sommer. Jeg er ikke så glad i "jenteserier" (det går for det meste i Dexter, House og lignende her) og jeg hadde tidligere aldri giddet å se på det for jeg tenkte det var kjedelige saker, men jeg syns det faktisk er god underholdning hvis man har litt ekstra tid til overs.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Se heller sex og singelliv! Har de på DVD og sett alle episoder minst 5 ganger =) ellers takk Anonymous poster hash: d3e16...bf2
Safiye Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er ganske glad i jenteserier, men jeg syntes Frustrerte Fruer er litt oppskrytt. Jeg har sett alle sesongene, men syntes ikke det er verdt å se om igjen. Jeg er også den typen som gjerne ser en serie 3-4 ganger om jeg liker serien. Men det er absolutt et godt tidsfordriv og god serie for dem som liker den type serie
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Ja som sagt er jeg ute etter "lett underholdning", altså ting som ikke krever nøye oppmerksomet. Vanligvis ser jeg på litt tyngre serier, men nå må jeg bare ha meg noe enkelt Hvilket det kan se ut som FF er. Nå har jeg bestilt meg pizza og skal benke meg ned med første episode Anonymous poster hash: d3e16...bf2
Gjest Oblivion Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Jeg begynte å se den serien da den kom, men så gikk det noen sesonger og jeg gikk bare lei til slutt. Jeg fikk den samme følelsen som jeg fikk av Lost, etter noen sesonger så orket jeg ikke mer.
Gjest Duftlys Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Absolutt! I tillegg anbefaler jeg SATC og Cakeboss på Netflix:D Guilty pleasure så det holder
Gjest Solsmil Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Jeg synes frustrerte fruer er både hysterisk morsomt til tider, og spennende. Så, JAA!!!
Gjest Keikolina Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Kan man se frustrerte fruer gratis et sted? Med norsk tekst? Gikk glipp av de siste episodene.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Nei, jeg synes ikke at Frustrerte fruer er særlig underholdende. Jeg anbefaler heller Girls. Anonymous poster hash: 0785b...5fe
miaw Skrevet 13. juli 2013 #19 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er ikke så glad i typiske jenteserier, men synes desperate housewives er den beste innenfor sin sjanger Den og sex and the city.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå