AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Er det noen som har vært på den? Skal ut og fly i august, og vurderer å kjøpe inngang til den.. Er det verd prisen? Hvordan er der der inne? Er det feks gratis mat/drikke eller billigere kansje?. Takknemmelig for svar!Anonymous poster hash: e2bc6...167
Gjest Anastasia Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har vært der Veldig bra lounge, de har gode sofaer også er det bare å forsyne seg med mat og drikke. Er masse aviser og blader der og. Aner ikke hva det koster for å komme inn, da jeg var der med faren min som har gullkort.
reiselyst72 Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Hei, du finner vin/øl/alkoholfritt å drikke samt snacks og enkel kald mat. Maten kan være noe slikt som rundstykker og røkelaks eller kjøttboller og potetsalat Koster kr 219 hvis man reiser med en SAS billett. Hvis man kjøper en baguett og et par øl så er man fort oppe i samme prisen så jeg syntes det er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Nå er det ganske lenge siden jeg har fløyet fra Gardemoen, men lounge er generelt alltid lurt er min etfaring. Det er stille, du kan bytte kanal på TVen, behagelige stoler og sofaer, ofte en ordentlig dusj, helt grei mat. Hvis den på Gardemoen er den opp til venstre like etter at man har gått gjennom kontrollen, så er vel den ganske liten. Eller blander jeg nå? Anonymous poster hash: b63b8...d16
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Aldri skjønt greia med lounge jeg, kanskje fordi jeg aldri har vært inne i en Så får kanskje følge med på denne tråden. Men jeg kommer nok til å fortsette å kjøpe billigere billetter hos Norwegian selv om Sas lokker med lounge... Anonymous poster hash: ff1d3...d37
Kjetil E Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har vært der Veldig bra lounge, de har gode sofaer også er det bare å forsyne seg med mat og drikke. Er masse aviser og blader der og. Aner ikke hva det koster for å komme inn, da jeg var der med faren min som har gullkort. Da var dere vel mest sannsynlig i det folk kaller Gullstuen som beskrives som finere og bedre enn den vanlige SAS loungen.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Aldri skjønt greia med lounge jeg, kanskje fordi jeg aldri har vært inne i en Anonymous poster hash: ff1d3...d37 Akkurat det tror jeg du har helt rett i :-) Men er vel mer for de som flyr oftere enn 1gang i året, og tilbringer litt tid på flyplassen. Man får dessuten ikke lounge automatisk om man flyr med sas ;-) Anonymous poster hash: 2aac5...acb
Glitnir Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Lounge er helt greit det, særlig når man får det på billettypen eller med gullkort, men om det er verdt betalingen er nok litt forskjellige meninger om. Du bør vel kanskje ha god tid og lyst på litt alkohol også. SAS-loungen på Gardermoen har som nevnt over kald mat (baguettet, pålegg, salat), snacks og drikke (øl, vin, brus og noe sprit). Internett (og PCer/arbeidsplasser for den som har behov for det), gode sitteplasser, aviser etc. Loungene Skandinavia er ikke så voldsomme, men Asia er ikke så dumt. På Thai-loungen i Bangkok er det blant annet massasjebehandling inkludert
Gjest navnelapp Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Det er eit poeng viss du skal tilbringe meir enn ein time på flyplassen. Viss ikkje blir det berre stress.
Karmosin Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Lounge har en misjon når man er i transit lenger enn ønskelig, men på direkteflyvninger eller raske flybytter ville jeg ikke giddet. Jeg kommer ikke så tidlig til flyplassen at jeg rekker noe særlig mer enn taxfree og en kaffe etter sikkerhetskontrollen. Dessverre fikk jeg spise i meg de ordene igjen da jeg ble sittende fast på en flyplass i mange timer uten billettype som ga adgang til lounge, men store forsinkelser skjer ikke så ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå