AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hei er det noen som har den diagnosen? Og hvordan fikk dere den? Anonymous poster hash: 91bbb...dd0
Avalon Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har endometriose, men ikke i tarmene. Du får diagnosen etter lapraskopi på sykehuset hvor de tar biopsi. endomeriose.no
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Har også endometriose, men ikke i tarmene. Gynekologen kjente med fingeren i endetarmen min, og den var glatt og fin. Anonymous poster hash: d772d...52d
Sugerøret Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har vel i tarm ja. Samt vev nedover i lår og ut til kneet.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har vel i tarm ja. Samt vev nedover i lår og ut til kneet. Fant de det ut ved kikkhulsoperasjon? Eller koloskopi? Jeg har endometriose ved livmor, buken, og eggstokker.... Men begynner å tro det har spredd seg til tarm. Hvilken symptomer har du? Anonymous poster hash: 91bbb...dd0
Sugerøret Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Ved en annen operasjon .Jeg hadde da hatt symptomer på endo i flere år,og ene GYN gav meg diagnosen basert på hva hun kunne kjenne. (og hvordan jeg reagerte ,samt mens histore) Jeg har plutselige kramper ,som ikke kan forklares. Samt mye mage/tarm problemer,hvor jeg fikk diagnose irritabel tarm,da de ikke fant cøliaki eller melkeintol.Ekstrem blødninger og smerter ved mens. Nå bruker jeg Diane ppiller og slipper mens,men jeg har fortsatt smerter som jeg kan spore tilbake til mens/eggløsningsproblemer og ikke minst,disse smertene ned fra eggstokker ned til lårene. Men pga cyster i eggstokken som vred seg rundt,ble jeg akutt operert og da fant legene endometriosen.Samt de regnet med at jeg hadde enda mer "endovev" /slimhinner ala livmor lignendes nedover lårene ,samt opp mot lungene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå