AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har merket i det siste at humøret og psyken min svinger enormt. Noen dager er jeg helt i hundre og har topp selvtillitt. Da kan jeg klare alt i hele verden og ser gleden i det meste. Mens andre dager er selvtillitten på bunn og alt jeg vil er å grave meg ned under dyna og ikke omgås noen. På slike tunge dager er jeg også mer sårbar enn ellers, jeg kunne bodd i amrkroken til samboeren min og har behov for bekreftelse at jeg er god nok. Kan jeg ha et snev av bipolar lidelse eller er dette helt normalt? Anonymous poster hash: a7173...86f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Tilstanden du beskriver er helt normal for mange kvinner. Anonymous poster hash: 490a0...ac5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå