Gå til innhold

Hvem er forbilde ditt?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bror :)

AnonymBruker
Skrevet

Amelia Earhart.

Anonymous poster hash: fef40...85b
AnonymBruker
Skrevet

Austria+Captive+Daughter+-josef-br%C3%B8

Anonymous poster hash: 9e562...f26
Gjest TinaT
Skrevet

Malala - jeg fikk tårer i øynene av talen til denne modige ungjenta.

• Liker 1
Skrevet

Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre og Hadia Tajik. Jens og Jonas fordi de er de to viktigste politikerne vi har i norge. Hadia fordi hun også har en viktig jobb men mest fordi hun viser at man kan komme langt selv som minoritetskvinne.

Skrevet

Kusina mi. Antagelig fordi hun er på mange måter lik meg. Men hun sprer så mye glede irundt seg, og er alltid så positiv. Så prøver å leve etter sånn hun er, med å være positiv til alle nye situasjoner og mennesker :)

AnonymBruker
Skrevet

Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre og Hadia Tajik. Jens og Jonas fordi de er de to viktigste politikerne vi har i norge. Hadia fordi hun også har en viktig jobb men mest fordi hun viser at man kan komme langt selv som minoritetskvinne.

Kom det som en overraskelse for deg at ikke etnisk norske personer kan nå langt i karrierelivet?

Anonymous poster hash: 0d7ab...8d1

Gjest mjaow
Skrevet

Shay Carl.

Shaycaaaarl and the shaayytaaaards :danse::hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Kom det som en overraskelse for deg at ikke etnisk norske personer kan nå langt i karrierelivet?

Anonymous poster hash: 0d7ab...8d1

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Etnisk norske kan jo nå langt, det er minoritetskvinner som møter motstand.

Skrevet

Vet ikke om ordet forbilde er rett men da jeg vokste opp var Raisa Smetanina og Diego Maradonna mine store idoler ihvertfall. Kan ikke si jeg har noen som utpeker seg idag.

Skrevet

Han ene læreren jeg hadde på folkehøgskolen. En fantastisk person jeg alltid vil huske, som har gjort et enormt inntrykk på meg! Kunne sagt mye om ham om skuespillertalentet og ting han har overrasket og imponert med.

AnonymBruker
Skrevet

Meg selv :rodmer:

Anonymous poster hash: 493c6...835
AnonymBruker
Skrevet

For en frekk rasistisk tankegang. Hvorfor tror du at personer med minioritetsbakgrunn oppvokst i Norge har så mye dårligere utgangspunkt enn etnisk norske?

Anonymous poster hash: 06459...a40

AnonymBruker
Skrevet

Jesus.

Han gjorde ikke forskjell på noen, hverken høy eller lav..Og hadde alle levd etter regelen: du skal være mot andre,slik du vil andre skal være mot deg, (elsk din neste, som deg selv) hadde verden vært ett så mye bedre sted å leve...

Anonymous poster hash: 79c77...579
Skrevet

Min lærer gjennom hele barneskolen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det må være min gamle sløydlærer og oldefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...