AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hei .. Jeg ble voldtatt for noen dager siden.. Samme dag møtte min veninne meg, jeg var jo helt i sjokk. Da jeg gikk i butikken, så jeg en som lignet på mannen, så jeg løp , ikke sånn at folk stirra på meg. Men jeg løp vekk, og ble redd. Veninna mi sa bare "herregud, skjerp deg".. Hun andre veninna mi har ikke en gang ringt meg, etter at jeg skrev til hun hva som hadde hendt.. Og ingen av de kontakter meg, utenom på msn, da det som oftest er jeg som skriver. Anonymous poster hash: ab576...172
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Hvor gamle er dere? Har du fått hjelp av profesjonelle etter voldtekten? Anonymous poster hash: 847db...244
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Hei .. Jeg ble voldtatt for noen dager siden.. Samme dag møtte min veninne meg, jeg var jo helt i sjokk. Da jeg gikk i butikken, så jeg en som lignet på mannen, så jeg løp , ikke sånn at folk stirra på meg. Men jeg løp vekk, og ble redd. Veninna mi sa bare "herregud, skjerp deg".. Hun andre veninna mi har ikke en gang ringt meg, etter at jeg skrev til hun hva som hadde hendt.. Og ingen av de kontakter meg, utenom på msn, da det som oftest er jeg som skriver. Anonymous poster hash: ab576...172 Jepp, du har dårlige venner. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Jøss, dette er vel ikke venner? er det tenåringsdrama? Anonymous poster hash: 06274...f41
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Vet om en del jenter som lyver og lager drama om sånne ting. Har du vært sånn før? I såtilfelle er det mulig at de tror du lyver for å få oppmerksomhet? Uansett, dra til fastlegen din og få hjelp! Anonymous poster hash: 8a8e2...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 NEI! Absolutt ikke.. Ville aldri ha lyget om noe slikt. De vet at dette skjedde, og de tror på meg.. Men føler ikke akkuratt at de er der for meg selvom de sier det via msn.. Hvis en venn av megellernoe hadde blitt misbrukt, ville jeg har ringt med en gang.. Vært der for de heletiden men alle er vel ikke like Anonymous poster hash: ab576...172 1
The Kitten Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Det er ikke sikkert de vet hvordan de skal takle dette. Kanskje de er redd for å si feil ting til deg?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Troll. Ingen snakker om voldtekt med ":P" og msn finnes ikke lenger. Anonymous poster hash: 07a01...155 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Dette er absolutt ikke trolling.. Hvilke personer tuller om voldtekt?! TS Anonymous poster hash: ab576...172
Gjest Raindrops Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Dette er absolutt ikke trolling.. Hvilke personer tuller om voldtekt?! TS Anonymous poster hash: ab576...172 Flere enn du skulle tro. Men jo, jeg synes du har dårlige venner. Men til deres forsvar så kan det være svært vanskelig å vite hva man skal si, og kanskje de av en eller annen grunn tror at du ikke vil snakke om det. Kommentaren om at du skule skjerpe deg kunne hun uansett ha spart seg.
MissEi Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Dette hørres ikke ut som ekte venner, men er dette innlegget ekte ?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Ok. Jeg følte meg støtt av den kommentaren om at jeg måtte skjerpe meg. Jeg hadde blitt voldtatt samme dag . Og hun ble bare flau over meg . Flere enn du skulle tro. Men jo, jeg synes du har dårlige venner. Men til deres forsvar så kan det være svært vanskelig å vite hva man skal si, og kanskje de av en eller annen grunn tror at du ikke vil snakke om det. Kommentaren om at du skule skjerpe deg kunne hun uansett ha spart seg. Anonymous poster hash: ab576...172
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 De synes synd på meg og vet sikkert ikke hva de skal gjøre.. Er det noe jeg bør si til dem eller? TS Anonymous poster hash: ab576...172
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 De synes synd på meg og vet sikkert ikke hva de skal gjøre.. Er det noe jeg bør si til dem eller? TS Anonymous poster hash: ab576...172 Du må ta kontakt med lege, helsesøster, ungdomshelsestasjon eller noe og få hjelp. En voldtekt kan gi alvorlige ettervirkninger psykisk og rett og slett ødelegge livet ditt. Så forteller du de at du har oppsøkt hjelp, da vil de nok bli lettet. Men lov at du tar kontakt med noen. Du kan også ta kontakt med dixi. på www.dixi.no Anonymous poster hash: 847db...244 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 MSN!? Det funker jo ikke nå? Så hvorfor sier du at du snakker med de på msn? Det blir vanskelig å tro deg når du lyger om det. Anonymous poster hash: 2acf5...0ac 1
Lady Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Uffatelig dårlige venninner, om det er slik du beskriver det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå