AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hvor på kroppen har du tattoo(s) og hvorfor der? Anonymous poster hash: f1d1f...e22
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Øverst på ryggen, på midten. Har den der fordi jeg ikke har lyst å ha tatoveringer som syns når jeg blir gammel. Det er vanlig å bruke klær som dekker det området når man blir eldre (troor jeg). Har tenkt å ta en til og den skal være på ribbeina, på siden. Ganske typisk sted å ha tatovering, men det bryr jeg meg lite om egentligAnonymous poster hash: 41116...aa1
KaDust Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 1. hofta - vet ikke helt hvorfor akkurat der, men tatoveringen er et fint symbol som jeg virkelig trengte den gangen jeg tok det så da var det like greit å ha den et sted jeg kan se på den når jeg vil uten å måtte dra frem et speil, samtidig som den ikke ville være synlig for alle andre. 2. nakken - fordi jeg vil at folk skal se den haha
Pringle Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 På overarmen - fordi der er den skjult når jeg har overdel med ermer og vises når jeg går ermeløs. Og så var den omtrent smertefri å ta, pga underhudsfett og lite nerver akkurat der Juksa litt
Gjest Blomst83 Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 En på skulderen,,og det var vel fordi det var min første og jeg visste jo ikke helt hvor vondt det ville gjøre så safet da med en liten en.Neste var en korsryggen fordi den hadde en str som ikke ville passet noe annet sted,og så kan den jo lett skjules.Så en på biikinilinja,også fordi den lett kan skjules. 2 på innsiden av ankelen,følte de passet der pga str og det at de kan dekkes til.Så en på håndbaken fordi den skal være en reminder på et avsluttet kapitell i livet mitt som jeg ikke skal tilbkake til,og da må jeg jo se den hver dag.Og den siste er også på korsryggen,og det er av samme grunn som den første jeg har det.
She_Leiva Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 En på venstre side av brystet, altså rett over booben. En nede på fotbladet på høyre fot. Nede på vristen heter det kanskje? En som ett armbånd der man har klokken, bare på høyre arm.
ZebraTiger Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 (endret) En på hofta, au. Grunn: Ung og dum. En på hver bakside av leggen, rett under kneet, au. Fordi det passet. Og to på hvert håndledd, au. Fordi det passet. Endret 12. juli 2013 av ZebraTiger
hjärterdam Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 En i korsrygg og en på vrista på høyre fot Den på ryggen bare ble sånn egentlig, mens den andre ble der fordi jeg ville ha mulighet til å vise den frem. Men ballerinasko er den veldig søt
pantora Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Armene, rygg, mage og bryst. Hvorfor? Fordi det er plass Skal ha flere og flere etterhvert.
Jolene Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Håndledd, på baksiden. Ville ha den der Øverst på ryggen. Fordi den ble finest der Ankelen, fordi den er så fin når jeg går med småsko om sommeren. Den skal bygges på. Har totalt 3, og flere skal det bli.
Sugerøret Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Foran på leggen. Hvorfor ? Jeg vil også ha glede av tattisen. Samt den passer flott akkurat hvor den er plassert
Gjest bustyvel Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Ankelen/nederst på leggen. Fordi jeg liker å gå med småsko og kortbukse, og fordi den lett kan skjules med langbukse og sokker 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Overarmen. Hvorfor vet jeg ikke lenger, eliminasjonsmetoden?
LillaFrosk Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 På halsen, fordi det er der jeg mente den passet best.
Gjest badeand1 Skrevet 12. juli 2013 #16 Skrevet 12. juli 2013 Dekker nesten hele underarmen. Ville ha den der fordi da kan jeg se den + at det var det stedet som falt meg naturligst.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 To sleeves + en svær en på ryggen. Ingen grunn til å kamuflere noe som helst! Det hører med til historien at dette er beslutninger jeg har gjort i voksen alder. Mine tatoveringer er rett og slett pynt og flott arbeid fra tatovørene. De har ingen dyp og inderlig personlig betydning (*host* småjenteklisje *host*), eller kommer til å vokse fra.Anonymous poster hash: 7ac99...a1b
Gjest C4r1n3 Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 1. På leggen. 2. På overarmen. 3. På underarmen. 4. Øverst på ryggtavlen. Fordi det var der jeg ville ha dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå