Gå til innhold

Blir kalt søt av jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søte gutter er de man ikke kunne tenkt seg selv, men som man likevel synes er en fryktelig ålreit og hyggelig person som man lett kunne anbefalt og prøvd å spleise med en god venninne f.eks.

De er ofte forsiktige og kan virke litt dumsnille.

Anonymous poster hash: cc47d...58d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg kan også kalle en gutt søt, men det for å beskrive personlighet, ikke utseende. Jeg kan også kalle en gutt jeg holder på meg for "vennen" så du er ikke automatisk blitt "friendzona" av den grunn :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også kalle en gutt søt, men det for å beskrive personlighet, ikke utseende. Jeg kan også kalle en gutt jeg holder på meg for "vennen" så du er ikke automatisk blitt "friendzona" av den grunn :)

Vennen ja, men ikke søt ;)

Anonymous poster hash: 89612...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Gutter, det kommer an på hvordan dere er søt. Jenter liker forskjellige gutter, og jeg vil virkelig kunne tenke at typen min er søt ja. Han skal ha humor, være litt søt, men samtidig kjekk. Det er snakk om holdning.

Generelt er søt bare varmt og koselig. Om det er Rybak søt så er det ikke koselig:P

Anonymous poster hash: 6a239...343
Skrevet

Tror flertallet av gutta her inne, tolker søt som negativt. Jeg er vel en av de.

Og det finnes jo selvfølgelig jenter som mener det at en gutt som er søt er kjærestemateriale, men jeg vil tippe at flertallet av jenter som sier at en gutt er søt, ikke tenker på han som en kommende kjæreste.

Men dette emne har vel hvert oppe før på KG, og kommer vel til å bli diskutert i hytt og pine framover.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en kvinne kaller meg søt, har jeg to alternativer:

1. Droppe henne

2. Bli venn med henne

Anonymous poster hash: b67a9...892
AnonymBruker
Skrevet

Søte gutter er de man ikke kunne tenkt seg selv, men som man likevel synes er en fryktelig ålreit og hyggelig person som man lett kunne anbefalt og prøvd å spleise med en god venninne f.eks.

De er ofte forsiktige og kan virke litt dumsnille.

Anonymous poster hash: cc47d...58d

Fakta.

Anonymous poster hash: b67a9...892

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tror flertallet av gutta her inne, tolker søt som negativt. Jeg er vel en av de.

Og det finnes jo selvfølgelig jenter som mener det at en gutt som er søt er kjærestemateriale, men jeg vil tippe at flertallet av jenter som sier at en gutt er søt, ikke tenker på han som en kommende kjæreste.

Men dette emne har vel hvert oppe før på KG, og kommer vel til å bli diskutert i hytt og pine framover.

Joda, kalte en mann søt, vi ble sammen ;)

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Dette er veldig individuelt, tror jeg. Jeg tror jeg ser på det i to kategorier.

A. Noen forbinder søt-fyr med noe negativt

B. Andre forbinder det med noe sjarmerende.

Jeg tilhører B, og jeg har lagt merke til at fyrer som absolutt ikke vil være B, ikke er min smak fra før, men tilhører mye mer smaken til jentene som liker A uansett.

Det er nemlig to forskjellige måter å være sjarmerende på: Brad Pitt (mer A) eller Ryan Gosling (mer B).

Begge to er kjekke, men jeg synes ikke Brad Pitt virker så søt akkurat. Ryan Gosling er mye mer sjarm-fyren, og Brad Pitt er mye mer manne-fyren.

Så jeg tror ikke det er verken positivt eller negativt, det kommer bare an på hva slags gruppe du vil tilhøre.

Når det blir for søtt, blir det negativt for meg. La oss si Alexander Rybak. Altfor dusseliten-søt. Men han appellerer jo til de som liker den slags.

Skremmende riktig for min del. Jeg setter sjarm høyere enn mannemann, begge kan være kjekk. :) Det er en holdning og en utstråling, ikke nødvendigvis et trekk i utseendet.

Se bort i fra at dere helt klart bare er venner fra før og de fleste punkt forteller deg det. Så tror jeg ikke noen jenter sier til en fyr at han er søt for å vise han at han ikke er potensiell for henne? Jeg tror at en jente som sier at du er søt, mener noe koselig rundt din person og holdning, ikke negativt (hvorfor skulle hun være negativ mot deg? jenter vet jo altfor godt at det kan tolkes sånn).

Jeg tror de fleste som tar ordet i sin munn mener det positivt. Det er altså noe som er positivt med deg ts, som jenter synes er søtt. De som ikke synes søt er positivt sier det vel ikke til menn vel?

Endret av Nouv
Skrevet

Jeg kjenner en mann som mange kaller for søt.

Han er en av de jeg kjenner som drar mest damer, meg selv inkludert..

Tingen er vel at han vet hvordan han skal snakke med jenter. Han er søt, men han er også utrolig sexy og mannete! Uslåelig kombinasjon ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv. Når en virkelig faller for en søt fyr, er det ikke en vei tilbake for min del. I min munn betyr ikke søt Alex Rybak, men det er en holdning der som er så utrolig spesiell. Jeg blir helt satt ut av holdninger til fyrer jeg tenker søt om. Å gjøre noe søtt, er det mest verdifulle jeg har fått :)

En mannemann eller badboy kan ikke sammenlignes.

Anonymous poster hash: 11157...baf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv. Når en virkelig faller for en søt fyr, er det ikke en vei tilbake for min del. I min munn betyr ikke søt Alex Rybak, men det er en holdning der som er så utrolig spesiell. Jeg blir helt satt ut av holdninger til fyrer jeg tenker søt om. Å gjøre noe søtt, er det mest verdifulle jeg har fått :)

En mannemann eller badboy kan ikke sammenlignes.

Anonymous poster hash: 11157...baf

Som hva da f.eks? :sjenert:

Anonymous poster hash: dc35d...6a9

Skrevet

Søt er sympati. Du er hyggelig, OK, grei og alt det der.

Fitte blir det definitivt ikke. Sorry :(

• Liker 1
Skrevet

Søt er sympati. Du er hyggelig, OK, grei og alt det der.

Fitte blir det definitivt ikke. Sorry :(

Feil.

Jeg blir ofte kalt søt, men de ligger med meg likevel.

• Liker 3
Skrevet

Feil.

Jeg blir ofte kalt søt, men de ligger med meg likevel.

Sympatiknull skal man selvsagt aldri kimse av :fnise:

Skrevet

Jeg sier heller at noen er søte enn mye annet. Er nok fordi jeg ikke er så flink til å gi komplimenter og føler at kjekk, sexy, hva det enn er dere vil høre, er mer rett på sak. Å kalle noen søt er ufarlig og lite skummelt for meg, men det betyr ikke at de er i ''vennesonen''.

Kaller for øvrig samboeren min søt hele tiden. Sier også ''vennen min'' i blant. Betyr ikke at jeg ikke synes han er attraktiv, mandig og alt det der.

Skrevet

Jeg bruker hvert fall ikke søt om utseende til gutten, men mer en handling. Når han gjør noe som jeg syntes er kjempesjarmerende så syntes jeg det er søtt. Jeg kan egentlig sammenligne det med sjarmerende, som jeg alt nettopp har gjort, når gutter sier eller gjør noe sjarmerende syntes jeg det som oftest er søtt. For eksempel om han dukker opp på flyplassen for å møte deg så er det kjempesøtt og bare positivt (om denne personen er kjæresten din og ikke en tilfeldig person så klart).

Så at en gutt er søt er som oftest veldig positivt, så fremt han er noe mer enn bare søt. Hver gang samboeren min gjør noe sjarmerende søtt får jeg en sånn fin følelse inni meg og blir på en måte enda mer forelsket og glad for at jeg har han.

Om folk spør meg om menn jeg ikke syntes er kjekke/tiltrekkende pleier jeg å svare: Han virker veldig hyggelig. (ikke at det er noe negativt med å være hyggelig så klart)

Gjest Reza08
Skrevet

Folk har uttallige definisjoner på begrepet "søt". Noen mener at å bli kalt søt er negativt, andre forbinder begrepet med noe positivt, mens noen sitter igjen med blandene følelser. Individuelt fra person til person hva som er positivt og negativt. Hva en finner tiltrekkende, kan en annen se på som noe helt annet.

Personlig pleier jeg som regel å assosiere dette med noe positivt. Å bli kalt søt av ei dame vil jeg som regel ta som et kompliment og bli glad av å høre. Fint å bli kalt søt.

Måten man sier det på kan ha en innvirkning. Hvis vedkommende sier at "du er søt" i en slesk form kan tolke situasjonen annerledes enn om personen hadde brukt et annet tonefall eller formulering forut for å si at du er søt.

Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg sier heller at noen er søte enn mye annet. Er nok fordi jeg ikke er så flink til å gi komplimenter og føler at kjekk, sexy, hva det enn er dere vil høre, er mer rett på sak. Å kalle noen søt er ufarlig og lite skummelt for meg, men det betyr ikke at de er i ''vennesonen''.

Akkurat det tenkte/gjør jeg også!

Skrevet

Når samboer'n er søt mot meg, ja da kaller jeg han søt også, selv om han ikke liker det så veldig godt. Det menes ikke negativt på et blunk! Og i mine øyne er han jo verdens kjekkeste også! Nei, søt er og blir positivt her i gården i alle fall! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...