TheHairyToothfairy Skrevet 20. juli 2013 #101 Del Skrevet 20. juli 2013 Da er du flink Hadde du fått bøter eller? Parkeringshus, heldigvis - men det sved allikevel. Jeg trøster meg med at jeg neppe er alene om sånt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. juli 2013 #102 Del Skrevet 20. juli 2013 *Jeg liker ikke folk *Bamsen som jeg fikk av pappa da jeg var tre år bor fortsatt på nattbordet mitt. *Da jeg var rundt komfirmasjonsalder var jeg forelska i bestevenninna mi, selv om jeg egentlig ikke forstod det før en del år senere. *Jeg aner ikke hva prokrastinering betyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. juli 2013 #103 Del Skrevet 20. juli 2013 Parkeringshus, heldigvis - men det sved allikevel. Jeg trøster meg med at jeg neppe er alene om sånt ^^ Noen parkeringshus tauer bort biler som står igjen etter et gitt klokkeslett. For eiers regning og risiko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. juli 2013 #104 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen parkeringshus tauer bort biler som står igjen etter et gitt klokkeslett. For eiers regning og risiko. var da en teit ting å gjøre når de tjener på at folk står der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juli 2013 #105 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg kan ikke plystre. Jeg hater å snakke i telefonen. Samme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 20. juli 2013 #106 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen ganger når jeg er alene og har god tid så prøver jeg å gråte, men får det aldri til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juli 2013 #107 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen ganger når jeg er alene og har god tid så prøver jeg å gråte, men får det aldri til... Smør peppermynteolje rundt øynene så skal du se du får det til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. juli 2013 #108 Del Skrevet 20. juli 2013 var da en teit ting å gjøre når de tjener på at folk står der. Der jeg har sett oppslag om dette har det vert i forbindelse med kjøpesenter, og gratis parkering. Det kan jo ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. juli 2013 #109 Del Skrevet 20. juli 2013 Smør peppermynteolje rundt øynene så skal du se du får det til! ...eller tigerbalsam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloss Skrevet 21. juli 2013 #110 Del Skrevet 21. juli 2013 jeg ble ikke overasket over at noen har hatt sex med tilskuere eller har lite utflod. fordi jeg har ikke gjort meg opp et inntrykk av at disse skulle ha sex bak låste dører eller ha mye utflod. er ikke vitsen og skrive noen fakta som ellers bryter med imaget brukeren har her. er det foreksempel en overaskende fakta at jeg broderer? nei mener jeg. fun fact kanskje. .men ikke overaskende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. juli 2013 #111 Del Skrevet 21. juli 2013 jeg ble ikke overasket over at noen har hatt sex med tilskuere eller har lite utflod. fordi jeg har ikke gjort meg opp et inntrykk av at disse skulle ha sex bak låste dører eller ha mye utflod. er ikke vitsen og skrive noen fakta som ellers bryter med imaget brukeren har her. er det foreksempel en overaskende fakta at jeg broderer? nei mener jeg. fun fact kanskje. .men ikke overaskende. Pass deg nå, eller så setter du i gang mobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloss Skrevet 21. juli 2013 #112 Del Skrevet 21. juli 2013 Pass deg nå, eller så setter du i gang mobben. Ja ja..mente ikke noe personlig med eksemplene. jeg skjønner ikke hvorfor det skulle overaske noen hvor mye utflod en bruker på ett forum har. tror noen helt ærlig at seksuelle eller kropps messige fakta om seg selv overasker fremmede mennesker? eller er det bare greit å opplyse om i tilfelle man vil virke spennende. jeg bare lurer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. juli 2013 #113 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg ser på dokumentarer på youtube om jeg kjeder meg... gjerne britiske dokumentarer som omhandler ting som spiseforstyrrelser eller bisarre medisinske tilstander. Jeg er tallblind. Jeg leser fanfiction Jeg har hengt på diverse forumer siden jeg var 12 år gammel. Jeg har klaustrofobi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 22. juli 2013 #114 Del Skrevet 22. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar/siteringer til disse Sophie-Ann, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 22. juli 2013 #115 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg leser også fanfiction! Jeg leser fanfiction Ellers så er jeg kjempe redd for eddekopper. Grein sist gang jeg så en.. Jeg sliter med at jeg shopper mye. Har mange pokaler og jeg er kjempe stolt av de. Jeg kjører som en idiot.. Ellers så er jeg ganske åpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. juli 2013 #116 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg kan gråte på kommando. (kan ta litt tid da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2013 #117 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg kan gråte på kommando. (kan ta litt tid da). Det kan faktisk jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 23. juli 2013 #118 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg liker å bli kalt Bum irl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 23. juli 2013 #119 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg har ekstrem hai fobi. Står jeg i dusjen og kommer til å tenke på en hai, gjerne en av de største...da ser jeg for meg at de kommer ut av dusjhodet og jeg må bare skru av å komme meg ut Jeg går heller ikke på en utedass (om jeg kan unngå det) om den er liten å trang, fordi jeg da føler meg innesperret med edderkopper, som jeg heller ikke er særlig glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. juli 2013 #120 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg har ekstrem hai fobi. Står jeg i dusjen og kommer til å tenke på en hai, gjerne en av de største...da ser jeg for meg at de kommer ut av dusjhodet og jeg må bare skru av å komme meg ut Jeg går heller ikke på en utedass (om jeg kan unngå det) om den er liten å trang, fordi jeg da føler meg innesperret med edderkopper, som jeg heller ikke er særlig glad i Nå det var litt søtt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå