Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest abcdefgh

Jeg prokrastinerer noe voldsomt. Ender ofte opp på pcen som et resultat av dette hvor jeg videre legger interessante artikler / nyheter / hobby ting på bokmerker for å lese det igjen senere. Prokrastinerer altså når jeg i utgangspunktet prokrastinerer. Tar jeg pil ned på bokmerker så ruller de i minst 10 sekund..

Endret av abcdefgh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid husvasken om morgenen, i pysjen, mens jeg spiller Sinatra eller Elvis på full styrke.

Er jeg for sosial over lengre tid så blir jeg innmari sliten og helt avhengig av alenetid for å hente meg inn igjen.

Trener masse, men liker det egentlig ikke noe særlig.

Jeg elsker å trene, men gjør det sjelden.

Også bruker jeg som høyrehendt også å ha gaffelen i høyrehånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å trene, men gjør det sjelden.

Også bruker jeg som høyrehendt også å ha gaffelen i høyrehånda.

Jeg må trene sånn ca 4 ganger i uken pga en ryggoperasjon... og når en må så blir det ikke så kjekt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg kan ikke poledance, men har veldig lyst å lære meg. Jeg prøvde å få eksen til å innstallere en pole på låven, så jeg kunne lære meg. Han ville ikke.

Har drevet med konkuranseklatring, men måtte gi meg pga skader. Det var en diger nedtur.

Endret av Belle Gunnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Har drevet med konkuranseklatring, men måtte gi meg pga skader. Det var en diger nedtur.

Leste konkurranseslakting

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor sjokkerende det er vet jeg ikke, men:

*Jeg liker å se på Here Comes Honey Boo Boo.

*Jeg har hatt tilfeldig sex på et bord i fullt påsyn av diverse forbipasserende. Ble gode venner med fyren i etterkant.

*Jeg snakker flytende tysk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på taekwondo en stripe før svart belte, veldig irriterende at jeg ikke kan skryte på meg at jeg har svart belte.... Dumt av meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg var med i NM i sjakk for ungdom da jeg var 7 år gammel.

(Og kom på nest siste plass, om jeg husker korrekt... Haha!)

Var også med i NM for jenter og diverse andre turneringer. Gikk på sjakkurs sammen med storesøsteren min etter pappas ønske, og synes egentlig at det var litt gøy, men da vi ble eldre måtte sjakken vike for musikken og korpset. Har fremdeles en del pokaler til å minnes den tiden med da, samt en herlig sjakkgenser fra NM for ungdom som jeg gråt meg til.

Hehe, så kult! Skulle ønske jeg gikk på sjakk når jeg var liten :P

Em, vet ikke om det er så overaskende, men var 18 første gang jeg kysset en jente. Så har jeg vunnet nm i skolekorps :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

:P Som minner meg på min secret no. 2:

Jeg elsker fly. Har dilla på flyplasser og alle typer fly og har spilt så mange simulatorer at jeg er hellig overbevisst om at jeg skal klare å lande et passasjerfly om alt går galt noen gang. Men jeg tør ikke si det høyt til så mange, da tror de vel at jeg håper piloten skal krepere, eller at jeg er høy på pæra!

Innlegget er ryddet for avsporing

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...