Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen av dere som har noe å dele? Om dere selv altså!

Det hadde vært kult hvis en av de macho gubbene innrømte at han går med rosa blondetruser, men det trenger ikke være så ekstremt :fnise:

Anonymous poster hash: af278...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

ABene er egentlig en og samme person ved navn Aljar Bürge, på allmenntunge kjent som Gud, Jesus (ifølge KG) eller Faderen. :opplyser:

Anonymous poster hash: 9f802...1af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det trenger ikke være sjokkerende altså, men noe vi andre aldri hadde trodd om deg liksom. Det bør vel helst være under brukernavn da, men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker av og til å sortere trusene skuffen etter farge og type. Spesielt om eksamen nærmer seg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke gå foran med et godt eksempel da TS, og fortelle oss noen saftige detaljer om deg selv under fullt brukernavn :lur:

Anonymous poster hash: 6b94d...42c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker av og til å sortere trusene skuffen etter farge og type. Spesielt om eksamen nærmer seg.

Hvorfor under eksamen spesielt?

---

Blir den gærne kattedama om mannen krepperer før meg når vi blir gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor under eksamen spesielt?

---

Blir den gærne kattedama om mannen krepperer før meg når vi blir gamle...

Prokastinering. :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg går ofte uten bh og truse når jeg er hjemme. Har på meg en tynn, behagelig kjole. Kan godt gå uten bh ute også til hverdags.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bake, og har gjerne på meg et skikkelig søtt 50-talls husmorforkle (det ligner veldig på mine) når jeg gjør det.

Særlig sjokkerende er det ikke, men jeg vet om ihvertfall én AB som sikkert blir overrasket. :ler2:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:fnise:

Jeg går ofte uten bh og truse når jeg er hjemme. Har på meg en tynn, behagelig kjole. Kan godt gå uten bh ute også til hverdags.

No offense, men jeg er ikke overrasket :laugh:

Jeg elsker å bake, og har gjerne på meg et skikkelig søtt 50-talls husmorforkle (det ligner veldig på mine) når jeg gjør det.

Særlig sjokkerende er det ikke, men jeg vet om ihvertfall én AB som sikkert blir overrasket. :ler2:

JEG er overrasket :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er det søteste forkleet jeg noengang har sett! Du har ikke tilfeldigvis bestilt det på en internettbutikk som du kan dele link til? :)

Anonymous poster hash: e3d68...92d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan, så er jeg gjerne naken fra jeg står opp til jeg legger meg. Dyna er min gode venn!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det søteste forkleet jeg noengang har sett! Du har ikke tilfeldigvis bestilt det på en internettbutikk som du kan dele link til? :)

Anonymous poster hash: e3d68...92d

Søk på '50s apron' på Etsy.com, så får du opp fantastisk mye søtt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

:fnise:

No offense, men jeg er ikke overrasket :laugh:

Hvem er du ettersom du ikke blir overrasket? Kjenner vi hverandre? Send gjerne en PM.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i NM i sjakk for ungdom da jeg var 7 år gammel.

(Og kom på nest siste plass, om jeg husker korrekt... Haha!)

Var også med i NM for jenter og diverse andre turneringer. Gikk på sjakkurs sammen med storesøsteren min etter pappas ønske, og synes egentlig at det var litt gøy, men da vi ble eldre måtte sjakken vike for musikken og korpset. Har fremdeles en del pokaler til å minnes den tiden med da, samt en herlig sjakkgenser fra NM for ungdom som jeg gråt meg til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic:

1) Jeg har en føflekk på høyre rumpeball

2) Og jeg døper døde ting (ipod høyttaler grisen min heter Magda)

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...