AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Har slitt med neglsopp en god stund, å prøvd diverse remedier fra apoteket uten virkning. Leste for en tid tilbke at Vademecum skulle være bra. Man skulle smøre det på neglene morgen og kveld, så skulle effekten komme. Jeg har også fundert på om jeg skal kjøpe en Manikyrdrill. Innbiller meg at Vademecum vil trekke raskere inn i neglen om den files godt ned, å vi som har neglsopp vet jo at neglen blir ganske hard, så å file for hånd kan bli litt av et prosjekt. Høres dette ut som en fornuftig plan? Noen som har erfaringer å komme med? http://www.nettkompis.no/products/manikyr-drill-elektrtisk-220v Anonymous poster hash: e418f...c71
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Har slitt med neglsopp en god stund, å prøvd diverse remedier fra apoteket uten virkning. Leste for en tid tilbke at Vademecum skulle være bra. Man skulle smøre det på neglene morgen og kveld, så skulle effekten komme. Jeg har også fundert på om jeg skal kjøpe en Manikyrdrill. Innbiller meg at Vademecum vil trekke raskere inn i neglen om den files godt ned, å vi som har neglsopp vet jo at neglen blir ganske hard, så å file for hånd kan bli litt av et prosjekt. Høres dette ut som en fornuftig plan? Noen som har erfaringer å komme med? http://www.nettkompis.no/products/manikyr-drill-elektrtisk-220v Anonymous poster hash: e418f...c71 Jeg vet ikke. Men her finner du gode råd: http://www.klikk.no/helse/doktoronline/fotplager/article800587.ece
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Neglesopp behandles ved hjelp av tabletter eller lysbehandling, i følge artikkelen i innlegg nr 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Neglesopp behandles ved hjelp av tabletter eller lysbehandling, i følge artikkelen i innlegg nr 2 Joda, men man kan også kjøpe remedier på apoteket, reseptfritt. Men de fungerer på svært få. Vet at mange tyr til Kjerringråd. Anonymous poster hash: e418f...c71
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Joda, men man kan også kjøpe remedier på apoteket, reseptfritt. Men de fungerer på svært få. Vet at mange tyr til Kjerringråd. Anonymous poster hash: e418f...c71 Jeg skjønner. Men jeg ville ikke valgt å prøve kjerringråd. Jeg ville valgt en anbefalt behandling som det vites at virker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Jeg vet også at mange sliter med den tabelettkuren legene skriver ut. Den gir ettersmak og andre ubehagelige bivirkninger. Derfor er jeg skeptisk til denne kuren, som forøvrig også er langvarig. Man må regne med å ta denne kuren i 9 mnd... Anonymous poster hash: e418f...c71
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Jeg vet også at mange sliter med den tabelettkuren legene skriver ut. Den gir ettersmak og andre ubehagelige bivirkninger. Derfor er jeg skeptisk til denne kuren, som forøvrig også er langvarig. Man må regne med å ta denne kuren i 9 mnd... Anonymous poster hash: e418f...c71 Takk for info! Jeg ante ingenting om dette med ubehagelige bivirkninger og tidsrom for kuren. Jeg leste at det var 3 mnd. Håper at dere kommer frem til råd som hjelper!
Minya Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Tre måneders tablettkur er vanlig. Fordelen er at du blir kvitt neglsoppen, ulempen er at du kan få litt kjipe bivirkninger. Jeg hadde en kur som varte fra november til februar en gang, og endte opp med en sjelden bivirkning. Jeg mistet smaksansen. Midt i jula var det ganske kjipt. Vanligste bivirkning er litt dårlig mage, men det er lett overkommelig med et glass Biola hver dag. Det tar ca seks måneder fra man starter tablettkuren til neglene ser helt fine ut igjen, dette fordi det tar omtrent seks måneder for neglen å vokse helt fra negleroten og ut til tåkanten. Selv etter å ha opplevd en kjip bivirkning, nøler jeg ikke med å anbefale å gå til legen for å få den kuren. Jeg ville gjort det igjen selv om jeg hadde endt opp med samme bivirkning. Neglsopp kan i verste fall ødelegge neglesengen fullstendig og gjøre at du aldri igjen får fine negler.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Hvis du allerede har prøvd Nalox og det ikke hjalp, så ville jeg gått for den kuren Minya nevner. Vademecum osv? Nei.Anonymous poster hash: 82abe...c11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå