AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei! :-) Jeg skal utsette mensen med å sette inn en ny ring den dagen jeg skulle ta den ut, og ikke ha en ringfri periode. Det jeg lurer på... Jeg satt inn den nåværende ringen onsdag klokken 18, men vil gjerne utsette dette klokkeslettet til kanskje rundt 22. Det sies at en ikke kan sette inn en ny ring etter en ringfri periode senere enn tre timer etter klokkeslettet en tok i ringen før, MEN siden jeg skal hoppe over mensen nå og ikke skal ha en ringfri periode før tre uker, kan jeg sette den inn klokken 22 og fremdeles være sikker (altså 4 timer senere enn jeg satt i den tidligere)? Det står i pakningsvedlegget at en ikke skal ha i ringen mer enn tre uker, men om den er i ikke lengre enn fire så går det bra. Så derfor antar jeg at jeg kan utsette å sette den nye ringen (for å hoppe over mensen) noen timer? BEKLAGER ROT, men er litt forvirra, og vedlegget forklarer bare at om en skal hoppe over mensen, kan en sette ringen i samme dag, men det står ikke noe om det går bra å sette den inn senere TIL TROSS for at det står en er sikker om man ikke har hatt ringen i mer enn fire uker. TAKK FOR SVAR! :-) Anonymous poster hash: 12558...1f5
Lessien Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Hei! :-) Jeg skal utsette mensen med å sette inn en ny ring den dagen jeg skulle ta den ut, og ikke ha en ringfri periode. Det jeg lurer på... Jeg satt inn den nåværende ringen onsdag klokken 18, men vil gjerne utsette dette klokkeslettet til kanskje rundt 22. Det sies at en ikke kan sette inn en ny ring etter en ringfri periode senere enn tre timer etter klokkeslettet en tok i ringen før, MEN siden jeg skal hoppe over mensen nå og ikke skal ha en ringfri periode før tre uker, kan jeg sette den inn klokken 22 og fremdeles være sikker (altså 4 timer senere enn jeg satt i den tidligere)? Det står i pakningsvedlegget at en ikke skal ha i ringen mer enn tre uker, men om den er i ikke lengre enn fire så går det bra. Så derfor antar jeg at jeg kan utsette å sette den nye ringen (for å hoppe over mensen) noen timer? BEKLAGER ROT, men er litt forvirra, og vedlegget forklarer bare at om en skal hoppe over mensen, kan en sette ringen i samme dag, men det står ikke noe om det går bra å sette den inn senere TIL TROSS for at det står en er sikker om man ikke har hatt ringen i mer enn fire uker. TAKK FOR SVAR! :-) Anonymous poster hash: 12558...1f5 Så for meg vil altså denne ringen sitte i i 3 uker + 4 timer (for mye). Siden jeg skulle tatt den ut 18 og ikke 22. TS
Gjest Nightwich Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Dette er et spørsmål du bør rette til lege eller apotek.
Lessien Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Dette er et spørsmål du bør rette til lege eller apotek. Det har du nok rett i, men spurte bare hvis det var noen her som tilfeldigvis kunne svaret på det. :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Unnskyld, men hvordan utsetter du egentlig mensen? Skjønte ikke ... Anonymous poster hash: b7cff...758
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå