Aelwyn Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Noen som vet hvem som selger disse her i Norge? Vet de har de hos brudekjoleformidlingen, men orker ikke dra helt til bergen for og se på de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 Men hun er veldig bhjelpelig med å finne rett kjole til deg om du spør henne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har bestilt hos henne,ligger jo bilder på nett.Og den jeg har bestilt,herremin,den er bare såååå søt,og så står den i stil med min kjole Hun var bare sååå behjelpelig med å finne rett størrelse!Applaus til henne fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Hvilken kjole Lissemor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har ikke lært meg å legge ut link :oops: Men den er på side 3,og heter Cupids 378. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 16. april 2004 #6 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg trodde du mente brudekjole, men kan det være brudepikekjolen på denne siden du mener? http://brudekjoleformidlingen.no/shop/inde...x1.asp?s=2&r=85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #7 Del Skrevet 16. april 2004 :oops: Og jeg trodde du mente brudepikekjole...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 16. april 2004 #8 Del Skrevet 16. april 2004 Ble visst litt forvirret i dag jeg.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 16. april 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 16. april 2004 JEG mente brudekjoler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #10 Del Skrevet 16. april 2004 JEG mente brudekjoler :-) Oki... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå