Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #21 Skrevet 12. juli 2013 Far kan sette andre til og passe barn under samvær. Han har ikke brutt noen paragraf. Hva andre mener er noe annet mrn ikke relevant. Skal far være med barnet 24/7 under samvær? Det forståes nesten slik her. Skal mor være hos barnft 24/? Det er faktisk det samme som gjelder begge foreldre. Barnevern tar ikke over pga.skitne klær når mor ikkd følger opp. Er det ille gies det rettledning. Det samme gjelder far. Hvordan kan noen diktere forskjellige lover for mor og far. Vet jo at KG ikke er kjønnsnøytral i sine innspill og innlegg men denne tråden blir for dum. En ekte sladder kjerringtråd.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #22 Skrevet 12. juli 2013 Kanskje barnevernet ser på deg som em som overdriver. Barnevernet har ikke noe med samværet og gjøre. De har med svikt på barnets oppfølging. Har barnet det bra generelt sett? Hvis ja er det ikke noe de skal gjøre. At du mener barnet skulle hatt det annerledes hos far er noe helt annet. Far har avgjørelse under samvær jf . paragraf 42 barnelova. det er flere forhold som spiller inn her, uten at jeg vil legge ut for mye. men jeg har meldt far inn til barnevernet pga uskikkede forhold og omsorgssvikt, men har ikke fått noe oppfølgning videre på det.Anonymous poster hash: 89373...f49
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #23 Skrevet 12. juli 2013 Kanskje barnevernet ser på deg som em som overdriver. Barnevernet har ikke noe med samværet og gjøre. De har med svikt på barnets oppfølging. Har barnet det bra generelt sett? Hvis ja er det ikke noe de skal gjøre. At du mener barnet skulle hatt det annerledes hos far er noe helt annet. Far har avgjørelse under samvær jf . paragraf 42 barnelova. det er flere forhold som spiller inn her, uten at jeg vil legge ut for mye. men jeg har meldt far inn til barnevernet pga uskikkede forhold og omsorgssvikt, men har ikke fått noe oppfølgning videre på det.Anonymous poster hash: 89373...f49
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #24 Skrevet 12. juli 2013 Tenker du Ts.gå til rettssak og NEKTE BARNET SAMVÆR MED SIN FAR? Hva annet kan du gjøre for og stoppe samværet. Hvis ikke barnevernet kam stoppe far har du ikke noen annen mulighet. Jeg tror nemlig ut fra det du forteller så kan ikke barnevernet stoppe barnets samvær med far. At du og far ikke samarbeider stopper ikke barnets rettigheter til samvær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå