Gå til innhold

Flere orgasmer på rad ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har lest at kvinner kan få flere orgasmer på rad.

Må man bruke en spesiell teknikk, f.eks. holde litt igjen eller er det bare et "naturtalent". Jeg skulle nemlig gjerne opplevd det icon_smile.gif

Og - Hvor mange har egetlig opplevd det her. Det er vel ikke SÅ vanlig ?

Hilsen kvinne34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Multi er en fantastisk oppfinnelse!!! hoppe.gif

Hvor vanlig det er, aner jeg ikke.... hos meg så har det blitt mer og mer vanlig etter jeg traff elsklingen. icon_biggrin.gif

Tips? Hmmmm... ingen sikre stalltips, men jeg må i alle fall være skikkelig kåt (noe som normalt ikke pleier å være noe problem), og etter den første orgasmen "kjører dere bare på" videre til den neste kommer...

Et nytt "triks" hos meg, er å først få en klitoral orgasme for så å "kjøre på" med en vaginal etterpå.... Eller du kan få flere klitorale etter hverandre eller flere vaginale...

Men et annet tips, er å ikke stresse med å få de... de kommer når du minst venter de... icon_wink.gif I alle fall de første gangene.... Etterhvert blir du bare bortskjemt... icon_lol.gif

Dette ble en liten avhandling, det var jo ikke meningen... og til darlingen hvis han skulle smuglese dette: kom hjem snarest mulig!!! icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har opplevd det eit par gongar. Må vere ekstra kåt, meir kåt enn til dagleg om du skjønar... Mitt triks, er å ikkje avslutte, "klappe saman" og legge meg ned å pese etter første orgasme, men fortsette å jobbe for fullt etterpå. Nokre gongar virkar det, andre gongar gir eg opp når eg skjønnar at det ikkje blir noko meir.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror selv jeg er "unormalt" kåt, og vil gjerne ha sex med samboern hver dag. Når vi har sex, kan jeg komme flere ganger, men med kanskje ett minutts mellomrom eller noe...Vet ikke om det kalles serieorgasme, men slik er iallfall jeg!!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg innrømme jeg er VELDIG misunnelig på.... Bruker LANG tid andre gangen, jeg.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Vet ikke om det er mulig å trene seg opp til å få flere orgasmer etter hverandre, for jeg har aldri hatt noe problem med det. icon_wink.gif Tror nok at det er et must å kjenne sin egen kropp godt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Kevin!

Menn kan også oppleve multiorgasmer! Jeg siterer sexpsykolog Elsa Almås her:

"Man skiller mellom orgasme og ejakulasjon (utløsning). Mange menn opplever ikke orgasme, bare utløsning. Forskjellen ligger i intensiteten og omfanget av opplevelsen. En ren utløsning oppleves som en nærmest likegyldig spruting av sæd. Det er mulig for menn å oppleve orgasme uten utløsning. Østlige sexprofeter anbefaler menn å spare på sæden sin, og lære hvordan de skal kunne få orgasme etter orgasme (slik kvinner kan få), uten utløsning. Teknikker for å lære dette er beskrevet i boken "The Multiorgasmic Man" som fås kjøpt gjennom Cupido postordre."

Og ifølge kjæresten min har damen rett icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Vibeke, jeg er fullstendig klar over det, men jeg misunner dere fordi det er en lettere mekanisme sånn sett hos dere kvinner.

Jeg kan komme et par ganger på samme reisning, men det blir liksom ikke samme greia, i og med at jeg bruker så lang tid andre gangen. Det blir nesten som å starte helt på nytt igjen. Dessuten får jeg da en ny utløsning også.... Hvordan jeg får en orgasme uten utløsning, aner jeg ikke.... har forsøkt, men utløsningen kommer den.... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du det ikke til vaginalt, så ta frem en hjelpende hånd............hjelp til litt selv mens dere ligger sammen............kan gjøre underverker............!!!!! Tro meg!!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...