Gå til innhold

Rynker


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid drømt om å få meg tatovering, noe som betyr mye for meg, familierelatert, på underarmen. Men min (nå eks) mann sa at det måtte bli over hans lik, tatoveringer er motbydelig! Men nå er jeg skilt og nå skal jeg realisere drømmen.
Men ettersom jeg er snart 40 år så lurer jeg på om det kanskje ikke er den lureste plassen lenger, det blir jo ikke like pent når jeg blir eldre og rynkete. Dessverre nærmer den tiden seg med stormskritt..
Noen synspunkter?



Anonymous poster hash: f5a7c...6f6
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid drømt om å få meg tatovering, noe som betyr mye for meg, familierelatert, på underarmen. Men min (nå eks) mann sa at det måtte bli over hans lik, tatoveringer er motbydelig! Men nå er jeg skilt og nå skal jeg realisere drømmen.

Men ettersom jeg er snart 40 år så lurer jeg på om det kanskje ikke er den lureste plassen lenger, det blir jo ikke like pent når jeg blir eldre og rynkete. Dessverre nærmer den tiden seg med stormskritt..

Noen synspunkter?

Anonymous poster hash: f5a7c...6f6

Jeg har ikke noe annet direkte råd til deg, annet enn at det er lurt å tenke seg nøye om før en bestemmer seg. Det går alltids an å fjerne tatoveringer, men dessverre ikke alltid med et pent resultat.

Prøv å google bilder (på google bildesøk) og se om du finner tatoveringer på eldre damer og menn for å se hvordan tatoveringene tar seg ut.

http://www.side2.no/helse/article2084963.ece

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/24/541650.html

http://www.side2.no/helse/article2084963.ece

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=692654

Gjest Hyssingen
Skrevet

Underarmen er vel ikke et sted som er veldig utsatt for rynker og store forandringer, ikke skuldrene, anklene, håndledd og leggene heller

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid drømt om å få meg tatovering, noe som betyr mye for meg, familierelatert, på underarmen. Men min (nå eks) mann sa at det måtte bli over hans lik, tatoveringer er motbydelig! Men nå er jeg skilt og nå skal jeg realisere drømmen.

Men ettersom jeg er snart 40 år så lurer jeg på om det kanskje ikke er den lureste plassen lenger, det blir jo ikke like pent når jeg blir eldre og rynkete. Dessverre nærmer den tiden seg med stormskritt..

Noen synspunkter?

Anonymous poster hash: f5a7c...6f6

http://www.vestfoldblad.no/Kultur/Aktuelt/Naar-angeren-kommer

Jeg har aldri ønsket meg tatovering, og vil derfor aldri la meg tatovere. Jeg er kvinne over 40.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Åh jeg elsker sjømannstatoveringer på gamle menn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...