AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Litt usikker på om dette bør ligge her eller seksualitetforumet, men jeg prøver her. De siste to årene har jeg fått smerter i magen ved samleie. Det minner om et slag innenfra, eller som om innvollene "slenges rundt" der inni. Og smerten er omtrent i navlehøyde, noen ganger helt opp i mellomgulvet. Dette stemmer ikke med det å bli "bunnet", så vidt jeg har skjønt? Det varierer hvor ofte og hvor intenst det er. Noen ganger går alle stillinger i maks tempo uten problem, noen ganger må jeg regulere vinkling i ryggen/hoftene, i verste fall går det bare med misjonær i rolig tempo. Det kan være alt fra lett ubehag til kvalmende smerter i et minutt etterpå. Jeg har vært hos både lege og gynekolog, ingen av dem visste hva det kunne skyldes. Gynekologen kunne bare si at det neppe skyldtes at livmorhalsen ble truffet(bunning) i alle fall, siden jeg ikke fikk vondt når han simulerte lignende bevegelser. Noen som har opplevd lignende? Hva har i så fall vært grunnen? Har du/dere funnet andre løsninger enn å unngå det som der og da gjør vondt?Anonymous poster hash: 62b4c...758
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå