Gå til innhold

Smerter under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om dette bør ligge her eller seksualitetforumet, men jeg prøver her.

De siste to årene har jeg fått smerter i magen ved samleie. Det minner om et slag innenfra, eller som om innvollene "slenges rundt" der inni. Og smerten er omtrent i navlehøyde, noen ganger helt opp i mellomgulvet. Dette stemmer ikke med det å bli "bunnet", så vidt jeg har skjønt?

Det varierer hvor ofte og hvor intenst det er. Noen ganger går alle stillinger i maks tempo uten problem, noen ganger må jeg regulere vinkling i ryggen/hoftene, i verste fall går det bare med misjonær i rolig tempo. Det kan være alt fra lett ubehag til kvalmende smerter i et minutt etterpå.

Jeg har vært hos både lege og gynekolog, ingen av dem visste hva det kunne skyldes. Gynekologen kunne bare si at det neppe skyldtes at livmorhalsen ble truffet(bunning) i alle fall, siden jeg ikke fikk vondt når han simulerte lignende bevegelser.

Noen som har opplevd lignende? Hva har i så fall vært grunnen? Har du/dere funnet andre løsninger enn å unngå det som der og da gjør vondt?

Anonymous poster hash: 62b4c...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...