Gå til innhold

Jobb på Elkjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er snart 18 år og har fått tilbud om jobb på Elkjøp.

Er det noen som har jobbet der før som kan fortelle litt om arbeidsplassen?



Anonymous poster hash: 62512...1ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elkjøp er en stor butikk , og jeg vil tro det blir en del vanskelige spørsmål. Jeg ville i hvertfall fått god opplæring i hvordan man skal takle vanskelige kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Jeg jobbet der for mange år siden! :) Jeg fikk god opplæring og var i en stor butikk. Jeg var i avdelingen for brunevarer og ble opplært i det samt småvareområdet rundt kassa (med barbermaskiner og rettetenger og hårfønere osv osv). Man lærer etterhvert og mitt beste tips er å være helt ærlig med kundene og ikke kaste bort tiden deres. Feks om du som meg jobber med brunevarer og får spørsmål om hvitevarer eller mobiltelefon som du ikke er sikker på, så si med det samme "Jeg er ny og jeg er ikke opplært i den avdelingen, men jeg skal finne en kollega som kan svare deg."

Alle kundene jeg sa det til smilte og ventet. Men i starten når jeg hadde panikk og ikke ville avsløre at jeg var ny og sa "Eh atte.. kanskje. Jo, jeg tror den er bedre enn den der...kanskje." så ble de grinete. Såklart, jeg kastet jo bort tiden dems! Jeg jobbet der sammen med studier i to år, jobbet fulltid på sommerferien. Det som var verst var desember og januar, folk er så stressa da at mange kunder er sure uten å ha noe å være sure for! Pluss en helg i juni der tettstedet har en "varemesse" en helg der alle butikker har tiilbud og lange åpningstider og sånn, da og er folk er stressa og gretne. Ellers var det en fin og rolig arbeidsplass og jeg lærte masse.

Jeg tror alle arbeidsplasser så kommer det an på sjef og kollegaer, men jeg likte meg godt i Elkjøp. Jeg likte ikke å gå i uniform da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Da gleder jeg meg til ny jobb :)



Anonymous poster hash: 62512...1ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...