Gjest Emmanuelle Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei! En venninne og jeg skal være 4 dager i Austin, Texas i september og lurer på om noen har tips til steder vi burde besøke eller ting vi burde gjøre? Hotell er booket, er litt shabby, men vi tenkte ikke være mye der likevel.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg bodde der da jeg var i begynnelsen av tenårene, og husker spesielt noen flotte steder: Zilker Park - stor park med svømmebasseng (kaldt vann i bassenget pga at det var en naturlig kilde - men mye liv og røre her, ta med badedrakt!) 6th street: Her er det dere må dra om kvelden. Mange barer med live musikk, berømt blant musikkelskere verden over. Shopping: Nå var jeg så ung da jeg var der, men husker at shopping gjorde man stort sett på kjøpesentra. Gigantiske steder med kinosaler, bowlingbaner og alt mulig slags underholdning i tillegg til butikker selvsagt. Kan være litt morsomt med en (halv) dag på shopping mall? Teksanere er glade i å ha det gøy, også når de skal ut og spise. Anbefaler dere å google litt, for å finne spennende restauranter. Husker vi av og til åt på the Magic Time Machine (http://www.magictimemachine.com/) - temarestaurant der alle serveringsfolkene hadde på seg kostymer fra en annen tid, og maten var meget spesiell, tror vi hadde mongolsk barbecue som vi måtte spise med hendene, masse rart oppi der. Skal dere leie bil? Kan være lurt, hvis dere vil komme dere rundt. En dag på Schlitterbahn eller et annet vannland er fantastisk, hvis det er varmt i byen. Og det er det jo gjerne. Amerikanske voksne er like ivrige som barna når det kommer til "having fun". Hm, var visst bare dette jeg kom på akkurat nå! Anonymous poster hash: c3e8c...2c8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Dette er AB over... huff, ser at Magic Time Machine ikke lenger er i Austin, bare Dallas og San Antonio. Vel, dere finner sikkert lignende steder, eller helt andre ting. Et ekte texansk barbecue-sted er heller ikke å forakte. Anonymous poster hash: c3e8c...2c8
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Tusen takk for svar Vi har ikke lappen noen av oss, så blir vel mye taxikjøring, men det er det verdt. 6th street høres absolutt ut som noe vi vil se!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå