AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Skal ha analsex for første gang med en kjempestor penis neste uke. Den er veldig stor. Kan rumpa revne eller jeg få noen skader? Anonymous poster hash: 1f7f8...03f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Du kan få store indre blødninger som du dør av. Anonymous poster hash: c93c3...7d7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Ja du kan få skader, feks skade lukkemuskelen.Anonymous poster hash: 7b7ac...ce0 1
Alina X Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Ja den revner i to.Den sprekken du har fra før av kom da du dreit for første gang.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Ja du kan få skader, feks skade lukkemuskelen.Anonymous poster hash: 7b7ac...ce0 Hvor stor er sjansen? Anonymous poster hash: 1f7f8...03f
Gjest jeansgutt Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Hei! Rumpa kan ikke revne bokstavelig talt og ivertfall ikke i to!!! haha og sjansen for skader, spesielt av alvorlig art, er svært liten. Hvis du aldri har hatt analsex før, er det riktig som en sier her, at lukkemuskelen kan bli skadet, men dreier seg mer om en midlertidig forstrukket muskel! NB! Skader kan du enkelt unngå, men det krever lang oppvarming, med masse glidekrem og finre som åpner deg forsiktig først og forbereder analen til penitreringen! Det er viktig at han som skal ha analsex med deg, er veldig forsiktig, spesielt i begynnelsen, før lukkemuskelen tilvennes penis og gradvis utvider seg:-) Det er veldig viktig at du og han har en god dialog og et stoppsignal! For hvis du syns det blir smertefult og du gir han beskjed om å stoppe, så må han gjøre det. NB! Analsex skal ikke være smertefult!!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Hva er kjempestor penis da? Exen min hadde en veldig tykk penis, og det gikk veldig bra. Bruk masse glidemiddel i silikon og slapp helt av, så går det bra. Anonymous poster hash: b02b9...ed3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Du kan få permanent skade på lukkemuskelen. En skade du først og fremst vil lide for når du blir eldre (60-70 år). Ikke kult å gå rundt med voksenbleie når du er 65 år... Anonymous poster hash: 764cb...112
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Du kan få permanent skade på lukkemuskelen. En skade du først og fremst vil lide for når du blir eldre (60-70 år). Ikke kult å gå rundt med voksenbleie når du er 65 år... Anonymous poster hash: 764cb...112 Jeg har hatt veldig mye analsex, og lukkemuskelen min er så stram så det går an å få det, så dette er bare vås. Man kan selvsagt få det om man ikke bruker glidemiddel og bare kjører på uten oppvarming, men de fleste tenker lengre enn som så. Anonymous poster hash: b02b9...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå