AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Har dere noen gang hatt analsex med stor penis? Jeg skal ha det for første gang snart, og han er den største jeg har sett. Det eneste jeg er redd for er at det skal ødelegge rumpa mi, den bæsjemuskelen eller noe.... Noen som har noen tips og råd når man skal ha analsex med en kjempestor og lang og bred penis? Takk Anonymous poster hash: 436a2...368
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Gå og runk en annen plassAnonymous poster hash: 9653a...f61
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Gå og runk en annen plassAnonymous poster hash: 9653a...f61 Jeg har ikke penis så kan ikke det. Anonymous poster hash: 436a2...368
Gjest Raindrops Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Enkelt og greit oppvarming, tid og glid. Edit: Og for guds skyld, slapp av. Spenner du musklene kan det fort bli veldig vondt og vanskelig. Plan B: Alt går med makt og vaselin. Endret 11. juli 2013 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Begynn med noe mindre (eks. gå fra en finger, to fingre, tre fingre, en vibrator eller lignende, før til penis), og varm opp SKIKKELIG. Masse glidemiddel, på kondomeriet kan de anbefale en som spesifikt er for analsex (tror den er oljebasert?). Ikke gå for fort fram, da ender det bare med at det er helt jævlig for deg, og derav sikkert ikke så gøy for penisen heller. Lykke til! Hilsen noen som hadde en litt kjip første-anal-sex-opplevelse. Anonymous poster hash: f2fa9...8f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå