AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 En mann kommer alltid til å ligge med en tiltrekkende dame. Er dette sant i tilfellet av 2 venner - en mann og en kvinne? Blir vennskapet ødelagt når de to har hatt sex? Anonymous poster hash: 6af5e...e41
Botch Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Det er ingen automatikk i å ligge med noen fordi de er tiltrekkende, nei. Om vennskapet blir ødelagt kommer vel an på hvordan begge takler det etterpå. 1
Gjest Lincoln Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Nei, det er mange menn som ikke vil ligge med en tiltrekkende dame selv om de har sjansen. Men da skyldes det at de er gift eller har dame. En singel mann vil ligge med ei tiltrekkende dame om han har muligheten. Om han ikke er syk da. Kjør på du.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Tja. Det spørs vel. Noen får det jo til. Det handler nok mye om hvordan det takles i ettertid. Eventuelt ønskes. Blir det noen gang det samme? Anonymous poster hash: ed343...556
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Nei. Vi kan fortsatt være venner L. Anonymous poster hash: 03a4c...089
Charmander Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Om man blir tiltrukket av hennes utseende så kan det være vanskelig. Endret 11. juli 2013 av Charmander
sjonkelrolf Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 En singel mann vil ligge med ei tiltrekkende dame om han har muligheten. Om han ikke er syk da. Ikke nødvendigvis. Hvis dama har en råtten personlighet hjelper det ikke om hun er tiltrekkende. En sånn jente kan jeg bli nesten kvalm bare av å se på. 1
Gjest Lincoln Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Ikke nødvendigvis. Hvis dama har en råtten personlighet hjelper det ikke om hun er tiltrekkende. En sånn jente kan jeg bli nesten kvalm bare av å se på. Joda, men så er jo personlighet en del av pakka i forhold til om hun er tiltrekkende eller ikke. Ihvertfall for meg
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har beholdt vennskapet med menn jeg har hatt sex med (når det BARE har vært sex, ikke romantiske følelser fra en av partene, i hvert fall. Men nå har jeg ikke hatt sex med noen jeg har hatt et veldig nært/viktig vennskap med, mer sånn omgangskrets-kamerater. Jeg tror vel det er naturlig at forholdet endres litt i etterkant, i hvert fall for en stund etter at man har sluttet å ha sex - enten det var én gang eller flere. Men folk er forskjellige, kjenn på hva som er greit og viktig for deg, så finner du nok ut av det. Anonymous poster hash: 82f8b...310
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå