Gå til innhold

Kjære menn, er dette sant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann kommer alltid til å ligge med en tiltrekkende dame.

Er dette sant i tilfellet av 2 venner - en mann og en kvinne? Blir vennskapet ødelagt når de to har hatt sex?

Anonymous poster hash: 6af5e...e41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen automatikk i å ligge med noen fordi de er tiltrekkende, nei. Om vennskapet blir ødelagt kommer vel an på hvordan begge takler det etterpå.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Nei, det er mange menn som ikke vil ligge med en tiltrekkende dame selv om de har sjansen. Men da skyldes det at de er gift eller har dame.

En singel mann vil ligge med ei tiltrekkende dame om han har muligheten. Om han ikke er syk da.

Kjør på du.

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Det spørs vel. Noen får det jo til.

Det handler nok mye om hvordan det takles i ettertid. Eventuelt ønskes. Blir det noen gang det samme?

Anonymous poster hash: ed343...556
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi kan fortsatt være venner L.

Anonymous poster hash: 03a4c...089
Skrevet (endret)

Om man blir tiltrukket av hennes utseende så kan det være vanskelig.

Endret av Charmander
Skrevet
En singel mann vil ligge med ei tiltrekkende dame om han har muligheten. Om han ikke er syk da.
Ikke nødvendigvis. Hvis dama har en råtten personlighet hjelper det ikke om hun er tiltrekkende. En sånn jente kan jeg bli nesten kvalm bare av å se på.
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Hvis dama har en råtten personlighet hjelper det ikke om hun er tiltrekkende. En sånn jente kan jeg bli nesten kvalm bare av å se på.

Joda, men så er jo personlighet en del av pakka i forhold til om hun er tiltrekkende eller ikke. Ihvertfall for meg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har beholdt vennskapet med menn jeg har hatt sex med (når det BARE har vært sex, ikke romantiske følelser fra en av partene, i hvert fall. Men nå har jeg ikke hatt sex med noen jeg har hatt et veldig nært/viktig vennskap med, mer sånn omgangskrets-kamerater. Jeg tror vel det er naturlig at forholdet endres litt i etterkant, i hvert fall for en stund etter at man har sluttet å ha sex - enten det var én gang eller flere. Men folk er forskjellige, kjenn på hva som er greit og viktig for deg, så finner du nok ut av det.

Anonymous poster hash: 82f8b...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...