AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Lurer på om det er flere enn meg her som føler seg ensom noen ganger og må dy til støvsugern? Vet det er patetisk, men det føles godt! Eneste problemet er at det røret er litt lite... Så må gjøre det når den er slapp.. Satt meg nesten fast en gang når jeg fikk stå, hah! M.V.H Anonymous poster hash: d2865...a20
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Har gjort dette flere ganger, men synes personelig at det er bedre å stappe kuken inn i en melon f.eks. Kommer du inni støvsugeren også? Anonymous poster hash: bd67f...912
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Hørt at fiskepudding skal være godt å jukke på, uten at jeg kan skryte på meg den erfaring selv. Hva med sex leketøy? Ikke nødvendigvis en oppblåsbar plastdukke, men noe som kjennes litt mer behaglig ut. De derre koppene med ei dåse på f.eks Men skjønner støvsuger'n...man slipper jobbe særlig for et sug. Dersom du er redd for å sette deg fast, hva med en større støvsuger? Eller, større rør i det minste. Ingenting i veien med å være ensom og ty til det man har for hånd, men ville nok brukt kondom om jeg skulle tydd til støvsuger'n...med tanke på hva man ellers bruker den til, ville jeg ikke risikert å infisere utstyret med alskens bakterier Anonymous poster hash: de682...efa
Sardintroll3 Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Lurer på om det er flere enn meg her som føler seg ensom noen ganger og må dy til støvsugern? Vet det er patetisk, men det føles godt! Eneste problemet er at det røret er litt lite... Så må gjøre det når den er slapp.. Satt meg nesten fast en gang når jeg fikk stå, hah! M.V.H Anonymous poster hash: d2865...a20 Forsiktig med det der! Tror ikke du vil føle deg så høy i hatten når du sitter på legens venteværelse med en støvsugerslange i skrittet! =P 2
^me^ Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 ville bare dele denne jeg http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=14716 kom på den når jeg så navnet på tråden 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Finn deg ei jente i stedet hva tror du er grunnen til at folk var støvsugersex, de har det jo fordi de ikke får et ligg,personlig synes jeg det er deiligst å pule syltetøyet mitt,det er så deilig at jeg ikke kan beskrive det og nei, jeg spiser det ikke etterpå.Anonymous poster hash: 56e94...659
Gjest Nightwich Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Jeg skjønner det. Det er bare synd at det skal være så mange jenter/ damer og gutter/menn som sitter kåte og alene uten å finne hverandre !
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Jeg skjønner det. Det er bare synd at det skal være så mange jenter/ damer og gutter/menn som sitter kåte og alene uten å finne hverandre ! Er ikke sikkert de er kåte på hverandre da. Anonymous poster hash: 6018f...484
Muffinpants Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Hørt at fiskepudding skal være godt å jukke på, uten at jeg kan skryte på meg den erfaring selv. Hva med sex leketøy? Ikke nødvendigvis en oppblåsbar plastdukke, men noe som kjennes litt mer behaglig ut. De derre koppene med ei dåse på f.eks Men skjønner støvsuger'n...man slipper jobbe særlig for et sug. Dersom du er redd for å sette deg fast, hva med en større støvsuger? Eller, større rør i det minste. Ingenting i veien med å være ensom og ty til det man har for hånd, men ville nok brukt kondom om jeg skulle tydd til støvsuger'n...med tanke på hva man ellers bruker den til, ville jeg ikke risikert å infisere utstyret med alskens bakterier Anonymous poster hash: de682...efa For real? Eller jar du tilfelidvis lest den her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=631195&view=findpost&p=9119627
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå