Gå til innhold

Mat i utdrikningslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikningslag i august, der vi blir ca 15 stk. Dagen starter med en piknik, der tenkte jeg å lage pastasalat, og ha brød til. Enkelt å frakte med seg, og slipper å ha masse forskjellige bokser. Midt på dagen blir det grilling. Men jeg lurer veldig på hva vi skal spise på kvelden.. Skal være i et leid lokale, der det ikke er koke- eller oppvarmingsmuligheter.. Kjøleskap finnes. Noen som har gode forslag? Tenkte litt på reker, men det blir jo mye gris og søppel av det. Er også fordel om det er noe jeg kan kjøre bort på fredagen, og som kan stå, og være like godt dagen etter.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke mye gris og søppel av reker med mindre det er griser som spiser det. Du kan evt lage koldtbord og sette i kjøleskapet, eller bare brødskiver og pålegg.

Anonymous poster hash: 7951b...76c
AnonymBruker
Skrevet

du kan jo lage koldtbord.Potetsalat,spekeskinke,salat,brød, Og om du vil ha reker så kan du jo kjøpe reker dagen før og få noen med deg å renske di om du er redd for at det skal bli grisete.

Om du vil ha noe varmmat.så er det jo muligt å bestille noe takeaway? :)

Anonymous poster hash: fe335...027
Gjest Duftlys
Skrevet

Jeg lagde wraps jeg:D Satt fram masse opphakka grønnsaker, skinke,kylling, fetaost,pasta osv og wraps. Jo, og diverse dressinger. Supert! Hadde et utdrikningslag hvor det var mange mathensyn å ta, og ved å gjøre det på denne måten kunne folk plukke som de ville og det var enkelt og godt!

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde spekemat i vårt bryllup da problemstillingen var lik og har også fått det servert i 30års lag med mange gjester.

Masse god spekemat, potetsalat, vanlig salat, flatbrød, eggerøre, melon, rømme og evt annet. Kan også ha feks noe kald grillet kylling (kjekt hvis det er gravide tilstede).

Anonymous poster hash: a2b07...260
Skrevet

Takk for svar! :) Mye lurt her som jeg ikke hadde tenkt på :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alltid at ost og kjeks er vellykket i utdrikningslag. Kjøp ulike oster (anbefaler å ha et godt utvalg), kutt opp paprika, epler, selleri og det man måtte ønske samt legg ulike kjekser på fat. Pluss masse druer. Voila - man kan sitte i timesvis ved bordet og kose seg. Utrolig enkelt å tilberede og lite søppel etterpå.

Anonymous poster hash: 66f54...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...