AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har litt lyst å overraske kjæresten med en lap dance. Han vil nok aldri forvente noe sånt fra meg, da jeg er forferdelig blyg og usikker på meg selv, og derfor blir det kanskje ekstra morsomt. Jeg tror også at om dette går bra vil det kanskje bedre selvtilliten litt. Men det er dette med at jeg er så blyg som ødelegger alt. Jeg er ikke sånn superflink å danse heller, men det tror jeg skal gå fint. Jeg er bare veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem, hva jeg skal ha på meg og generelt hvordan jeg skal gjøre det... Er det noen her som har gjort dette før? Hvordan gikk det? Og hva gjorde du? Jeg hadde blitt sååå glad om noen kunne hjulpet meg med dette! Anonymous poster hash: 7d676...d57
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har litt lyst å overraske kjæresten med en lap dance. Han vil nok aldri forvente noe sånt fra meg, da jeg er forferdelig blyg og usikker på meg selv, og derfor blir det kanskje ekstra morsomt. Jeg tror også at om dette går bra vil det kanskje bedre selvtilliten litt. Men det er dette med at jeg er så blyg som ødelegger alt. Jeg er ikke sånn superflink å danse heller, men det tror jeg skal gå fint. Jeg er bare veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem, hva jeg skal ha på meg og generelt hvordan jeg skal gjøre det... Er det noen her som har gjort dette før? Hvordan gikk det? Og hva gjorde du? Jeg hadde blitt sååå glad om noen kunne hjulpet meg med dette! Anonymous poster hash: 7d676...d57 Har aldri gjort det selv, da jeg er veldig sjenert og usikker, men jeg vil anta at det ligger tutorials ute på youtube der du kan lære deg noen sexy moves! Og kjøp noe sexy undertøy eller noe som du kan ha på deg, men det er sikkert viktig å velge noe du føler deg vel i. Lettere å slå seg løs da! Lykke til Anonymous poster hash: 2d70a...089
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå