Gå til innhold

Løktråd

Gjest anonym

Er løknapping etter innlegg et stort problem?  

1. 1. Er løknapping etter innlegg et stort problem?

• Ja det er ekkelt
      6
    • Nei folk får gjøre som de vil
      16
    • Gjør folk virkelig det?
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Hr. Brunstein

Siden ordet løktråd er så populært for tiden så fortjener begrepet sin egen tråd.

Er det noe stort problem at det er en fare for at noen, mens de leser innlegg her på KG, napper seg i løken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Kan ikke si det bryr meg.. Synes kanskje litt synd på personen som har så lite spenning i livet sitt at han finner det opphissende å sitte her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: La dem nappe! Men at det skal være en fryd og glede, nei se det skjønner jeg ikke.... Hvis man blir kåt av og lese om spiraler, bæsj på kondomer etter analsex og at menn kjøper sex, så napp ivei!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Totalt likegyldig for meg hva folk måtte finne på å gjøre. Hvis noen vil dra seg i løken; Værsågod. Spiller ingen rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hr. Brunstein

....og bare for å ha understreket det.....JEG gjør det ikke.

Og denne tråden var ikke lagt ut for at jeg skulle gjøre det heller.

Og jeg kommer ikke til å gjøre det heller.

Sånn at det er sagt.

(dette innlegget for at noen sier at folk legger inn tråder uten å fortelle selv om hva de gjør. Så nå har jeg gjort det.)

kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jævler sier nå jeg...hvis det er tilfelle...Og jeg syns faktisk det er ekkelt....men mest patetisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jævler sier nå jeg...hvis det er tilfelle...Og jeg syns faktisk det er ekkelt....men mest patetisk!!!

Fordumsfult.

Irriterer meg når dere sier stakkar til folk som gjør det.

Det er ingenting stakkarslig over mennesker som blir opphisset av ting jenter har skrevet her på KG. Se litt på gamle innlegg. Ganske grovt og eksplisitt mye av det som er skrevet.

:-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Det er ingenting stakkarslig over mennesker som blir opphisset av ting jenter har skrevet her på KG. Se litt på gamle innlegg. Ganske grovt og eksplisitt mye av det som er skrevet.

:-x

Enig med Bruno! Mange av jentene her inne skriver på en måte som bevisst eller ubevisst må virke seksuellt opphissende på flere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Enig med Bruno! Mange av jentene her inne skriver på en måte som bevisst eller ubevisst må virke seksuellt opphissende på flere....

Hehe. har stått flere heftige saker her, ja. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så galt...ahhh.. at noen sitter ååååååhhhhh... napper litt i løøøken... mmmmm....ååå....jahh... her på forumet da? Folk må da kunne gjøre hva de vil! Ohh...sallly.............. !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt...ahhh.. at noen sitter ååååååhhhhh... napper litt i løøøken... mmmmm....ååå....jahh... her på forumet da? Folk må da kunne gjøre hva de vil! Ohh...sallly.............. !!!

Klart det ikke er noe galt, vi har det bare morsomt på menns bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk onanerer vel til det meste, og hvis noen synes KG er opphissende nok så må de vel runke til de blir gale (for det kan man jo bli i følge noen gamle myter) for min del.

Couldn't care less!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...