-Jiinxs- Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Noen som vet når hun pleier å stå der? Jeg er heldig å treffe på henne av og til, men aldri fått med meg om det står noen tider på når hun egentlig er der. Eller om hun står noen andre steder i Bergen. Jeg har blitt helt betatt av de runde flotte og smakfulle smulteringene. *sikle* Endret 10. juli 2013 av -Leon-
Gjest småhjerte Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Hmm føler hun har vært der hver gang jeg har vært innom Rema. Har ikke sett at hun har vært andre steder i Bergen. Kanskje hun ikke står der nå i ferien?
-Jiinxs- Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Lenge siden sist du såg henne? Jeg var der for noen dager siden, kanskje hun har ferie ja. Har også tenkt på at hun kanskje kun står der når det er fint vær, men så langt har det ikke stemt Endret 10. juli 2013 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 "Hvordan fant du meg?" "Jeg etterlyste deg på KvinneGuiden!" Anonymous poster hash: 3d19e...95e 1
-Jiinxs- Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Ta en tlf til butikken. Vil tro de vet? Hadde egentlig ikke tenkt på det en gang, kanskje jeg bare skulle spørre om de visste det ja. "Hvordan fant du meg?" "Jeg etterlyste deg på KvinneGuiden!" Anonymous poster hash: 3d19e...95e Ikke creepy i det hele tatt Endret 10. juli 2013 av -Leon-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå