Gjest Kv84 Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Hva med Lambertseter, sånn i området rundt Lambertseter senter, hvordan er det å bo deg? Hvordan er det for barn å vokse opp der, hva med miljøet der? Er det fint sted å bo alene, når man er i begynnelsen av 30årene?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Bor der ikke selv, men har vært mye der da jeg kjenner flere som har bodd og bor der. Lambertseter er helt fint både for single og for familier. Det er et relativt "rolig" område, men det er grei kommunikasjon til sentrum, man bruker ca 20 min. med T-bane til Jernbanetorget. Området er en av de eldste forstedene til Oslo og vil si det har blitt relativt populært. Eneste minuset er at man jo er avhengig av å komme seg ned til byen for å få det fulle kulturtilbudet osv. Men det må man jo også i andre områder i byen, selv om de er nærmere er det ikke alle som har tilgang til en T-banestasjon i nærheten, og man bruker like lang tid på å sykle eller ta trikken fra mange steder. Anonymous poster hash: 4e957...462
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Jeg tror Lambertseter er et veldig fint sted å bo. Du har senteret i nærheten, som er nytt, stort og fint, og vi gi deg alt du trenger, og så har du t-banen som tar deg til sentrum på ca. 20 min. Flott. Anonymous poster hash: a439d...e72
langbein86 Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Bor rett i nærheten og elsker lambern. Nå har jo senteret blitt så stort og fint, og kinoen er blitt superbra. Minuset er at det er utenfor bomringen, ellers har jeg ingenting å utsette på området:)
Gjest Kv84 Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Hvordan er det med pris på bolig der i forhold til Oslo vest? Jeg ser det ligger 6 boliger ute og halvparten er solgt, så nå gleder jeg meg til høsten når flere boliger blir lagt ut!
Gjest Kv84 Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Er det andre lignende områder med senter i nærheten? Og t-bane!
Gjest iGirl Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Er det andre lignende områder med senter i nærheten? Og t-bane! Nordstrand er også veldig pent.. går trikk fra sentrum dit tar ca 20 min edit. fikk ikke med meg det med senter i nærheten. men det er fortsatt veldig pent på Nordstrand Endret 10. juli 2013 av poindexter
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Lambertseter er innafor. Fint for barn der. Og kort vei til marka også som en ekstrabonus. Oppsal og Bøler har jo også bane og senter. Og ennå kortere vei til marka. Mortensrud er i samme sjanger men jeg har en følelse av at det er litt ymse i enkelte blokker her. Eneboligfeltene er fine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå