Gå til innhold

Nettstudier, hvem skal jeg velge?


dumlii

Anbefalte innlegg

Hei Hei.

Er ei jente på 21 år som skal ta fagbrev som mekaniker i August. Mekaniker var et usikkert og tilfeldig valg, og jeg er forsatt usikker på om det er noe jeg kommer til å forsette med. Derfor lurer eg da på om jeg skal ta studiekompetansen som nettstudie slik at jeg har litt fler ben å stå på.

Noen som har lyst å dele erfaringer med ang nettstudier? hvem skal jeg velge? (nks, nki, sonans, bjørknes osv?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem har med person å gjøre. Det kommer du også til å lære hvis du tar studiekompetanse :)

Hvilken/hvilket/hva slags hører til annet.

Jeg har hørt mye bra om Bjørknes og Sonans men har ikke prøvd det selv. Vil du ha et sted du kan møte opp? Isåfall er vel kun NKS og NKI over internett, mens Sonans og Bjørknes opererer med oppmøte. Bedre for disiplinen hvis du sliter med det?



Anonymous poster hash: 56423...055
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på nks og er fornøyd med det. Men det har vært høgskole studier, så vet ikke hvordan det fungerer med VGS fag, men vil tro det også er bra :)



Anonymous poster hash: b260d...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonans, Bjørknes osv er solide og velrenomerte skoler når det kommer til å faktisk gå på skolen. Men jeg har interykk av at internettstudier ved de skolene er ganske nytt for dem. Så jeg tviler på at de er på samme nivå som feks NKI enda. Selv om de sikkert kommer til å være det om 3-5 år.

Ville selv ha gått for NKI, fordi jeg egentlig ikke kjenner noe til NKS.



Anonymous poster hash: d0fab...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har prøvd både NKI og NKS, og hadde garantert valgt NKI av dei to alternativa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...