Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva er foskjellen på gutter som liker deg og som vil ligge med deg?

Players only love you when they are playing.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Players only love you when they are playing.

Og der kom den. Jeg satt å ventet på noe lignende. :)

Anonymous poster hash: a0f1d...2b4

• Liker 1
Skrevet

Og der kom den. Jeg satt å ventet på noe lignende. :)

Men det er faktisk sant.

Gode miner til slett spill som man kan si det på godt norsk.

• Liker 1
Skrevet

Eneste måten man kan være 100% sikker på at en mann ikke er ute etter sex, er å holde sexen unna blikjentskapet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er faktisk sant.

Gode miner til slett spill som man kan si det på godt norsk.

Jada, klart det er sant. En player gjør jo ikke stårt annet enn " å playe ". Hvis det er en player da.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste måten man kan være 100% sikker på at en mann ikke er ute etter sex, er å holde sexen unna blikjentskapet.

Nei, det er nok sant det. Problemet er bare at menn blir så grinete da.

Anonymous poster hash: c157b...7f1

Skrevet

Ikke hvis de virkelig er interessert i deg!

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ikke hvis de virkelig er interessert i deg!

Alt har med motivasjon å gjøre ;-).

Hvis motivasjonen i forhold til sex er større enn motivasjonen om å få jenta, så selvfølgelig blir man grinete. Det blir som å si nei til en unge i godtebutikken ;-).

Alternativet er jo å ta sjansen på at sex i en tidlig fase kan lede til noe mer. Da spørs det litt på mannen og hva slags historie han har. Er han vant med å ha sex med mange forskjellige, så er nok sjansen stor for at man bare blir nok ei jente i listen hans :-P.

Det samme gjelder jo oss menn, bare at når vi klager på slikt så får vi så ørene flagrer! ;-)

Skrevet

Alt har med motivasjon å gjøre ;-).

Hvis motivasjonen i forhold til sex er større enn motivasjonen om å få jenta, så selvfølgelig blir man grinete. Det blir som å si nei til en unge i godtebutikken ;-).

Nå sier ikke jeg at man aldri skal ha sex, eller at det skal gå ekstremt lang tid før man uforsker den arenaen, men det er viktig at mannen har blitt kjent med jenta før man går videre til neste steg. Interessen hos en mann for å være sammen med jenta i en tidlig fase, er større hvis han også har håp om å få seg litt.. ;) Det betyr at vi jenter/kvinner kan "utnytte" dette til vår fordel ved å benytte den tiden til å vise han hvor fantastiske vi er. Dermed vil han bli skikkelig interessert i oss og ikke interessert i oss pga!

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Nå sier ikke jeg at man aldri skal ha sex, eller at det skal gå ekstremt lang tid før man uforsker den arenaen, men det er viktig at mannen har blitt kjent med jenta før man går videre til neste steg. Interessen hos en mann for å være sammen med jenta i en tidlig fase, er større hvis han også har håp om å få seg litt.. ;) Det betyr at vi jenter/kvinner kan "utnytte" dette til vår fordel ved å benytte den tiden til å vise han hvor fantastiske vi er. Dermed vil han bli skikkelig interessert i oss og ikke interessert i oss pga!

Og etter vi har fått tømt oss, så er det deres tur til å jobbe for oss! Med mindre dere er skikkelig flinke i senga og ikke bare ligger der. Da kan det hende man får lyst til å gjøre det flere ganger :-P.

Nå i dag hvor det er likestilling, så ville jeg ha blitt skikkelig imponert om noen serverte meg mat på sengen, f.eks. Normalt sett er det jeg som ville ha gjort den jobben :-P

Skrevet

Og etter vi har fått tømt oss, så er det deres tur til å jobbe for oss! Med mindre dere er skikkelig flinke i senga og ikke bare ligger der. Da kan det hende man får lyst til å gjøre det flere ganger :-P.

Nå i dag hvor det er likestilling, så ville jeg ha blitt skikkelig imponert om noen serverte meg mat på sengen, f.eks. Normalt sett er det jeg som ville ha gjort den jobben :-P

Jeg synes jo begge må jobbe uansett jeg da, og selvfølgelig skal man også dele på å glede hverandre. Men dette med forventinger og ønsker om oppvartning har også med hvordan man selv er som person. Liker man å gi, må man finne en person som også liker å gi.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg synes jo begge må jobbe uansett jeg da, og selvfølgelig skal man også dele på å glede hverandre. Men dette med forventinger og ønsker om oppvartning har også med hvordan man selv er som person. Liker man å gi, må man finne en person som også liker å gi.

Ja, det fungerer ikke om kun den ene står på.

Skrevet

Hvis man liker å få da? ;)

Skrevet

Jada, klart det er sant. En player gjør jo ikke stårt annet enn " å playe ". Hvis det er en player da.

Tja, en player gjør ikke mer enn akkurat det som er nødvendig for å oppnå et kortsiktig resultat.

Alt er på kort sikt. Eller på impuls.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, en player gjør ikke mer enn akkurat det som er nødvendig for å oppnå et kortsiktig resultat.

Alt er på kort sikt. Eller på impuls.

Hmm. Du snakker varmt og innholdsrikt om playere gitt. Hvor mye egenerfaring har du egentlig?

Utover det, er det allmenn at playere ikke gjør stort mer enn akkurat det er som er nødvendig ja.

Målet blir sannsynligvis nådd da og hvorfor bruke mer tid og energi på noe da.

Og alt er jo ikke på kort sikt, men intensjonen til begynne med er nok ikke så fremsiktig akkurat.

Hva som skjer i ettertid, etter at snøret har vært i bånn, varierer jo som oftest fra player til player.

Skrevet

Hmm. Du snakker varmt og innholdsrikt om playere gitt. Hvor mye egenerfaring har du egentlig?

Utover det, er det allmenn at playere ikke gjør stort mer enn akkurat det er som er nødvendig ja.

Målet blir sannsynligvis nådd da og hvorfor bruke mer tid og energi på noe da.

Og alt er jo ikke på kort sikt, men intensjonen til begynne med er nok ikke så fremsiktig akkurat.

Hva som skjer i ettertid, etter at snøret har vært i bånn, varierer jo som oftest fra player til player.

En såkalt player er jo egentlig ikke noe annet enn folk som syns det er helt greit å utnytte andre.

Og slike individer finnes av begge kjønn.

Impulsive, kortsiktige og nytelsesorienterte folk som altså ikke har noe problem med å bruke/utnytte andre. Sånn er ikke jeg.

Skrevet

Hvis man liker å få da? ;)

Hvis man liker å få kan man også finne en person som liker å gi, men hvis man ikke liker å gi selv, så må man finne noen som bare liker å gi og ikke trenger å få.. veldig logisk egentlig ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvis man liker å få kan man også finne en person som liker å gi, men hvis man ikke liker å gi selv, så må man finne noen som bare liker å gi og ikke trenger å få.. veldig logisk egentlig ;)

Jeg liker best å få først og gi etterpå.

Skrevet

Å lese menn er ganske lett. Leser en ganske ny norsk bok om kvinner og menn..., hvor et bra eksempel er gitt.

Om mannen sier "Jeg er sulten", mener han som oftest nettopp det - at han snart må ha noe mat.

Men damene subkommuniserer veldig ofte, og den samme setningen kan f eks bety, "jeg er litt sur for at du ikke dro innom butikken og kjøpte mat, det vi har i kjøleskapet er ikke rare greiene". ELLER, "jeg liker deg tror jeg, og vil gjerne tilbringe mer tid med deg, og dette er min måte å si det på."

Skrevet

Å lese menn er ganske lett. Leser en ganske ny norsk bok om kvinner og menn..., hvor et bra eksempel er gitt.

Om mannen sier "Jeg er sulten", mener han som oftest nettopp det - at han snart må ha noe mat.

Men damene subkommuniserer veldig ofte, og den samme setningen kan f eks bety, "jeg er litt sur for at du ikke dro innom butikken og kjøpte mat, det vi har i kjøleskapet er ikke rare greiene". ELLER, "jeg liker deg tror jeg, og vil gjerne tilbringe mer tid med deg, og dette er min måte å si det på."

La oss ta et annet eksempel da; en mann treffer ei kvinne ute på byen i fylla, og etter et par timer sier han til henne: "Du er den vakreste og mest interessante dama jeg noen gang har truffet!" :wow:

Hva mener og vil han egentlig da mon tro? :smoke: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...