AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Noen som har tatt p-sprøyten? hvordan opplevde dere det? Jeg har tatt to sprøyter, en i feb og en i mai. Og jeg blør HVER dag... klikker snart for meg. noen dager mer enn andre. Men likevel det er så utrolig kjipt. Jeg er konstant oppblåst, vondt i magen, blør, føler meg ekkel! HJELP!!!!! Noen som har noen tips? Hva kan jeg bruke i stedet for? Noen som kan anbefalle noe for meg? Anonymous poster hash: 6c15b...8ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå