Gjest Anonym Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei! Jeg sliter med spiseforstyrrelser. Håper ikke denne tråden blir steng av den grunn, men det jeg lurer på er hvor ofte man bør ta blodprøver når man sliter med dette? Jeg har en BMI på 17, og kaster opp ganske ofte. Legen min tar nesten aldri blodprøver av meg, så jeg føler meg ikke akkurat så trygg....Er det noen som har erfaring med samme problematikk og kan fortelle meg hvor ofte de tar blodprøver?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Er legen din klar over at du har en spiseforestyrrelse? Anonymous poster hash: 1b6f2...eb1
Gjest Anonym Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Legen vet om at jeg har spiseforstyrrelse. Er derfor jeg går til legen. Er der hver 4 -5 uke og da er det kun vekt og å prate om hvordan det går (går til psykolog også) Jeg legen vet at jeg kaster opp mye også. Uansett så har jeg ikke tatt noen prøver på fem måneder. Er jo ikke jeg som er legen her, men da jeg har slitt med dette tidligere (og på ca samme Bmi var jeg hos lege 2 ganger i måneden og tok blodprøver hver uke. Litt usikker på hva jeg bør tenke om den medisinske oppfølgingen jeg får.
amonyn Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Viktig å passe på jernnivået, ihvertfall. Du kan bli tilbakestående eller ødelegge organer. Gjelder flere vitaminer/mineraler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå